/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Hjemmearbejde
Fra : ThaBabe
Vist : 9944 gange
20 point
Dato : 18-08-03 13:49

HEj.. Jeg vil gerne vide hvordan man får det perfekte hjemmeardejde.. Et hjemmearbejde hvor du fx. putter ting i kuverter eller eller samler kuglepenne eller et eller andet? Er der nogen der ved hvor jeg klan få sådan et job?

Accepteret svar
Fra : JensT

Modtaget 30 point
Dato : 18-08-03 14:45

Hvad med tøjsalg hjemmefra - tøjparty - og/eller homeparties.?

Godkendelse af svar
Fra : ThaBabe

Dato : 18-08-03 15:23

Tak for svaret JensT. Knuzzar fra Tina...

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 18-08-03 16:03

Vi søger faktisk forhandlere til dette tøj: Try Me & Feel Free fra grossisten og producenten Fritti-Design. Rigtigt godt kvalitetstøj - Try Me er mode - Og Feel Free er mode og tidløst i store størrelser.
Du kan enten komme her og se tøjet og høre hvordan du sætter forretningen op, eller vi kan komme til dig -
Der er ikke købetvang, og der er 60dages returret på hvad du køber. Du køber direkte fra grossisten, ingen mellemled! - Du kan skrive til mig her: jannie@quattro-it.dk

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 18-08-03 16:04

Du får naturligvis også hjælp/træning i at gennemføre hjemmesalg.

Kommentar
Fra : ThaBabe

Dato : 19-08-03 12:17

Jens T, det lyder da sjovt, men jeg vil hellere pakke noget i kasser eller samle noget, for at få lidt ekstra penge..

Kommentar
Fra : meinert4230

Dato : 18-02-04 00:59
Kommentar
Fra : spina01

Dato : 18-05-08 21:34

Hejsa,
Jeg söger Personer til at saelge Dame-Jeans i Danmark. Desvaerre er Firmaet ikke startet i Danmark endnu. Körer med stor succes i Tyskland og Schweiz.Se evt. www.fashion-europe.net.
Det hele funktionerer naesten som Tupperware altsaa med Homeparties. Man kan tjene omkring 50 kr. pr solgte buks. Hvis du eller andre er interesserede er i velkommne til, at kontakte mig. Har brug for saa mange interesserede som muligt, for at kunne starte Projektet.
Tina Specker- Rasmussen
Specker80@hotmail.com

Kommentar
Fra : chlar45

Dato : 30-03-11 10:05

Jeg foreslå at du prøver at kigge på de muligheder som er på nettet, man kan tjene penge hjemmefra
blot ved at bruge sin computer du kan fx tjene penge på at besvare bruger undersøgelser det kræver ikke nogen særligt talent du skal bare give dem din mening om man kan tjene op til 50 kroner per undersøgelse man deltager i.
Der er naturligvis også mange andre måder hvorpå du kan tjene penge på nettet uden at være computer nørd.

Prøv at tjekke denne hjemmeside:
http://www.tjen-mere.dk