/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Hive informationer uf fra en CS server
Fra : crha
Vist : 331 gange
350 point
Dato : 17-08-03 18:23

Hejsa

Jeg har set, at der mange steder er lavet scripts der kan hive information ud fra en Counter-Strike server, med hvem der spiller på den, hvad bane osv.

Eksempler:
http://konfi.hollo.dk/enzymes/
http://www.serverspy.net/site/search/server.html?a=194.239.90.121:27015&g=0
http://www.gametiger.com/search?address=217.116.241.9:20000

Jeg har (så vidt jeg husker) aldrig set sådan et script i ASP, og vil meget gerne vide, hvordan man laver et sådan et, fordi jeg godt kunne tænke mig at have det på en hjemmeside.

Håber nogen forstår og vil hjælpe mig.

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 17-08-03 20:53

Det kræver en enorm erfarning inden for både CS, men også ASP/PHP!
Jeg tror ikke det er muligt for dig at lave sådan et system, men drejer det sig om en server kan du finde noget stats til hjemmesider!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-03 07:38

Hvis det 'bare' er serverstat's du vil have på en hjemmeside, giver du jo næsten selv svaret.
På : http://www.serverspy.net/site/search/server.html?a=194.239.90.121:27015&g= 0 står der jo :

[citat]
Got a web site? Want to include this live server info on your page (example)?

Then create a FREE Server Monitor Account for it!
[/code]

Du får ikke scriptet, men du får sendt stats til din hjemmeside. Det kræver nok at du bliver medlem eller en eller anden ydelse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : crha

Dato : 18-08-03 14:58

Det er ikke det jeg er ude efter molokyle, og jeg ved godt at man kan få dette fra dem til sin hjemmeside.
Det er selve koden til en sådan et script jeg gerne vil have.
Jeg tror ikke det er sindsyg svært i f.eks. PHP, men jeg skal bruge det i ASP.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-03 15:10

Det er vist samme fedtemad ASP og PHP. Jeg kender lidt til ASP og læser i øjeblikket på PHP.

CS servere kender jeg ikke en sk.. til.

Jeg trækker mig fra dette spørgsmål og haster videre...

Go' dag til alle... </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : crha

Dato : 25-02-05 17:11

Hejsa, nu har jeg søgt en masse på ASP scripts som kan finde information fra en CS server, men alt hvad jeg finder er en masse koder til dette i PHP. Desværre kan jeg ikke bruge PHP til det. Jeg har set sådanne systemer i ASP derude, men aldrig fundet kildekoden til et.

Nogen der tilfældigvis kender et sådan sted?
Det er forresten ikke nok bare at kunne indsætte en kode der henter fra et andet website, jeg skal bruge kildekoden til det.

Mvh.
Casper