/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
HEJ JEG ER FÆDIG MED MIN HJEMMESIDE
Fra : rolandmix
Vist : 287 gange
50 point
Dato : 17-08-03 15:52

DAVS JEG ER NU FÆRDIG MED MIN HJEMMESIDE DER ER CHAT FOR DEM DER ER TIL DET OG EN GÆSTE BOG HVIS DER ER NOGLE DER HAR FORSLAG TIL DEN KAN DE JO MAILE FRA MAIL ADRESSEN DER ER I HJEMMSIDEN JEG ER DER KUN EN GANG IMELLEM PÅ CHATTEN SÅ DET ER BARE KLIK IND PÅ www.frip.dk/rolandmix SÅ FINDER I MIG PÅ ET BILLED OG JEG HÅBER AT I KOMMER DER IND.

TILBUD TIL JER!!!! ER DER NOGLE DER VIL SENDE DEN UD TIL ANDRE SOM JEG IKKE KENDER SÅ VIL DET VÆRE DEJLIGT. I MÅ OGSÅ SENDE TILBUD TIL MIG I GENNEM MIN ADRESSE HEJ HEJ. OG TIL DEM DER GÅR DER IND GOD FORNØJELSE!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-03 16:05

Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men dine link henviser til a:\ drevet.

Hvorfor skriver du med stort? Det lyder som om du råber!

Chatten vil jeg derimod ikke udtale mig om. Jeg chatter ikke.

Good luck.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-08-03 16:27

Din overskrift ser da spændende ud. Men der mangler lige at du fortæller hvad du vil med siden, ud over at fortælle hvem du er.
Din site ser ellers pæn ud.
Emesen.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 17-08-03 16:28

For meget blåt og for uskarpe billeder.
Dertil får siden et lidt amatøragtigt præg af,
at overskriften er lavet med WordArt.
Men ellers ok.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-08-03 16:28

Det gør de sku osse a:drevet brummer lystigt når man klikker på dine favorit lin'ks.

Manse9933

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-03 16:39

Hvis du udskifter de link du har f.eks til tv2 :

Kode
<a href="file:///A:www.tv2.dk"><span lang=EN-GB style='mso-ansi-language:EN-GB'>www.tv2.dk</span></a>

med :

Kode
<a
href="http://www.tv2.dk"><span lang=EN-GB style='mso-ansi-language:EN-GB'>www.tv2.dk</span></a>

..så vil det virke fint.

Det gælder også dine andre link.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-03 16:41

...eller bare :

Kode
<a href="http://tv2.dk"><span lang=EN-GB style='mso-ansi-language:EN-GB'>tv2.dk</span></a>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rolandmix

Dato : 18-08-03 17:25

hejsa jeg takker meget for jeres besøgne på min hjemmeside jeg vil der for se hvad jeg kan gøre for det bliver pænt og øndsker at det vil tilfreds stille jer

Mange Tak Hilsen Per

Kommentar
Fra : rolandmix

Dato : 18-08-03 17:25

hejsa jeg takker meget for jeres besøgne på min hjemmeside jeg vil der for se hvad jeg kan gøre for det bliver pænt og øndsker at det vil tilfreds stille jer

Mange Tak Hilsen Per

Kommentar
Fra : rolandmix

Dato : 18-08-03 17:26

hejsa jeg takker meget for jeres besøgne på min hjemmeside jeg vil der for se hvad jeg kan gøre for det bliver pænt og øndsker at det vil tilfreds stille jer

Mange Tak Hilsen Per

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:24

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>