/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GRPS?
Fra : food_life
Vist : 371 gange
100 point
Dato : 16-08-03 20:44

Hvad kan man hvis der er GRPS på mobiltelefonen - jeg overvejer at købe en bærbar PC - og vil hente mails /internet via mobilen. Hvorledes gøres det lettest og hurtigst?

MVH

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 100 point
Dato : 17-08-03 10:17

Hej food_life
La' vær' hvis det er din egen regning, det går ud over. Det vil komme til at koste dig en mindre bondegård på langt sigt.
Download hastigheden / svar tider ikke noget at prale af. Du vil føle dig hensat til et gammelt 56K modem (eller værre).
Lettest og hurtigst = Infarød overførsel imm. telefon og bærbar.
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 04-10-03 11:05

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : hatchi

Dato : 14-04-04 23:40

hvis du vil ha GRPS er det dyrt. Jeg har telia xpress på min mobil, og det koster 40kr per megabyte du downloader. Du kan bare få dig en trådløs forbindelse til internettet, det dur godt, men sænker hastigheden en lille smule.