/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Vaskemaskine.
Fra : scooter
Vist : 3361 gange
20 point
Dato : 13-01-02 12:46

Hvad er det der giver dårlig lugt inde i en vaskemaskine efter man har vasket.
Der går ca. en halv dag så lugter den ad H. til. Afløbet er ikke stoppet og pumpen
virker fint hvad kan det være???. Håber der er nogle der ved det. Jeg har ikke flere
end 20 point. jeg er ny herinde.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 13:25

scooter skrev (scooter wrote) ...
> Hvad er det der giver dårlig lugt inde i en vaskemaskine efter man har
> vasket.

Prøv lige en anden gruppe.

(Kandu - "vejen til en hurtig løsning fra folk der ikke gider at bruge
deres tid derinde, men alligevel belemres med spørgsmål fra det site".
Fed idé: not!)

--
<author>Peter Fjelsten</author>
<notice dk>E-mailadressen virker...</notice dk>
<notice uk>The e-mail address is valid...</notice uk>

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 20 point
Dato : 13-01-02 17:01

Hej scooter
Jeg tror det er filteret der trænger til at blive renset
Hvis det er en jordslået lugt der fremkommer så se her
http://www.ask-alex.dk/reader/aa_view.html?ID=4888&SUBCAT=
MVH Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-01-02 20:03

Jeg kender godt problemt...

Det der kan være sket, er hvis du dykker dybt med et overtunet højtryksæde -
hvor dit mellemtryk ligger lige i overkanten - ja så kan man ved heliox
blandinger på 30/75 komme ud for dampe der kan være ildelugtende.

Mit råd til dig er - Få dit et CMAS **Openwater Diveguide af anden grad - og
sæt fire oliefyldte manometre i serieforbindelse - skru langsomt op for en
nitrox 36 og gå så helt til bunden og hold vejret..... Tju haj - det virker
hver gang!!!

Lasse Remmer
Din mand ved vestfronten.
----- Original Message -----
From: "scooter" <scooter.news@kandu.dk>
Newsgroups: dk.fritid.dykning
Sent: Sunday, January 13, 2002 12:46 PM
Subject: Vaskemaskine.

> Hvad er det der giver dårlig lugt inde i en vaskemaskine efter man har
> vasket.
> Der går ca. en halv dag så lugter den ad H. til. Afløbet er ikke stoppet
> og pumpen
> virker fint hvad kan det være???. Håber der er nogle der ved det. Jeg
> har ikke flere
> end 20 point. jeg er ny herinde.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

"scooter" <scooter.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Zje08.13640$aS.1890471@news010.worldonline.dk...
> Hvad er det der giver dårlig lugt inde i en vaskemaskine efter man har
> vasket.
> Der går ca. en halv dag så lugter den ad H. til. Afløbet er ikke stoppet
> og pumpen
> virker fint hvad kan det være???. Håber der er nogle der ved det. Jeg
> har ikke flere
> end 20 point. jeg er ny herinde.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-01-02 23:18

> Jeg kender godt problemt...
>
> Det der kan være sket, er hvis du dykker dybt med et overtunet
højtryksæde -
> hvor dit mellemtryk ligger lige i overkanten - ja så kan man ved heliox
> blandinger på 30/75 komme ud for dampe der kan være ildelugtende.
>
> Mit råd til dig er - Få dit et CMAS **Openwater Diveguide af anden grad -
og
> sæt fire oliefyldte manometre i serieforbindelse - skru langsomt op for en
> nitrox 36 og gå så helt til bunden og hold vejret..... Tju haj - det
virker
> hver gang!!!
>

Husk lige at de fire manometer som helst være med rød bund, grønne sider og
have en skala i bar:)

/lars

Kommentar
Fra : srn

Dato : 02-06-02 00:50

HVordan får man vaskeslæden med ned på de 30 meter. Har prøvet men den flyder sgu og jeg her heller ikke en ledning som er lang nok
SØren I

Kommentar
Fra : jeansgade