/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
LaserPrinter
Fra : hevara
Vist : 423 gange
100 point
Dato : 16-08-03 09:24

Jeg har en gammel laserprinter af mærket Canon LBP-8 Mark IV en gammel sag hvordan kan jeg få drivere til en sådan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 09:46
Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-08-03 09:49

-> Molokyle det er jo OS/2 drivere. Desuden kræver det password at kunne downloade dem.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 16-08-03 10:00
Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-08-03 10:16

Nåh det var et dårligt link gør følgende:

http://www.usa.canon.com/html/cprSupportDetail.jsp?minisite=10000&navfrom=DrivD
vælg consumer products
vælg printers og vælg lbp 8II, jeg har læst andet sted at: LBP 8 LBP 8I, LBP 8II og LBP 8III deler samme driver. Det vil du også se hvis du vælger 8III driveren, som er den samme

mvh srhansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 10:25
Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-08-03 10:30

-> molokyle
Du skal ikke undskylde over for mig ! Jeg har lavet nogle der var meget være

mvh srhansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 10:54

srhansen -> næ.. men jeg unskylder sådan strengt taget heller ikke noget. Pointerer blot, det ikke er et eksempel til efterfølgelse. Tænk før du skriver ; Fy... molokyle. Nu ved man da, hvor man kan finde OS/2 drivere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-08-03 15:21

srhansen, problemet med links, der knækker, kan fikses her: http://makeashorterlink.com/index.php

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-08-03 15:35

Fino Rellom, det vil jeg prøve næste gang tak for det !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 20:51

Rellom -> Danke Well.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hevara

Dato : 17-08-03 11:39

Jeg kan åbenbart forstå det er en gammel laserprinter så den har nok ingen mulighed for at køre i XP men tak for alle svarene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-03 11:51

Joda, det skulle jeg mene og i XP er der sikkert også en driver til den. Jeg kan dog ikke sige dette med sikkerhed, da jeg selv bruger Win98 SE.

Kunne du bruge en af kommentarende? Burde du ud for denne vælge Accepter her : ---------------------------------^

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : hevara

Dato : 17-08-03 12:30

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : tomozy170758

Dato : 16-10-03 12:15

Det er ofte en god idé at besøge www.driverguide.com -eller hvis det drejer sig om "arkæologi" www.drivermuseum.com

Kommentar
Fra : spirit56

Dato : 19-07-04 20:57

Jeg har købt en canon lbp 460 laser printer. Kan ikke få den til at fungere under XP. er der nogen, der har en løsning, eller skal jeg droppe den igen?