/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Erfaringer med www.befriminmobil.dk
Fra : Ishoey
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 16-08-03 07:47

Hej!

Jeg ville lige høre om jeres gode/dårlige erfaringer med befriminmobil.dk

mvh
Ishoey

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 16-08-03 08:31

Erfaring og erfaring....? Jeg da i hvert fald bemærket, der her på kandu.dk er startet en lille vendetta mellem to selskaber, hvor der bli'r truet med anmeldelse for injurier og hva' har vi. Her:

http://kandu.dk/dk/tip/4880
http://kandu.dk/dk/tip/4883

Hvorfor kan de ikke bare skændes i en tråd som denne ? Ja, man undres...

Ishoey -> Er du part i sagen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-08-03 08:44

Jeg kan sige så meget at jeg også har skrevet et forhastet negativt tip om befriminmobil. Men dette blev dog gjort til skame da problemet blev løst..!

desuden er mit tip blevet slettet af kandu og det er jeg egentlig meget tilfreds med.!

Hvad problemet drejede sig om undlader jeg at rippe op i igen da det er løst og glemt.!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 09:18

solgaard -> ja ja, tiden læger alle sår. Tit lige ind på ram2's pointgave og se noget sjovt : http://kandu.dk/dk/spg/20652

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-08-03 09:31

hehe ja der sker lidt..!

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 16-08-03 10:55

>> molokyle

Jeg er ikke part i sagen!

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 10:59

Ok. hopper af her. Jeg skal til cykelløb og gadefest. I må hygge.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-08-03 11:21

elxx har intet med www.gratisunlock.dk at gøre!

Kommentar
Fra : joker

Dato : 16-08-03 17:37

Hejsa

Undskyld jeg blander mig.

Jeg kan oplyse, at jeg intet har imod gratisunlock.dk, de kører en forretning ligesom jeg gør. De vælger at få deres indtægt gennem bannerreklamer, jeg har valgt en anden løsning. Jeg bruger en skabelon når jeg sender koderne til folk, denne skabelon ligger tæt op ad den som gratisunlock.dk bruger. Dette kan måske have gjort, at nogle har troet, at jeg bare kopiere fra gratisunlock.dk, dette er dog ikke tilfældet. Det er dog lidt svært at lave om på skabelonen, da det er de samme oplysninger man skal ud med. Sidst jeg forhørte mig lå gratisunlocks indtægt på over 20'000 pr. måned i bannerreklamer. De eneste bannere jeg bruger, er via en bannerbytte server, så der tjener jeg intet.
Hvis folk ønsker at benytte gratisunlock.dk, så skal de da bare gøre det, de skal bare ikke forvente nogen support/service, hvis noget går galt. Jeg har overhovedet ikke nogen repekt for en person som elxx. Jeg vil ikke kommentere ham videre, da der ikke er lavet nogen beslutning vedrørende politi anmeldelse endnu. Gratisunlock.dk kan kun låse bestemte typer Nokia op, vi kan klare alle telefoner som er tilgængelige (->solgaard, dog ikke SPV mere).

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-08-03 20:58

kandu.dk = reklamecentral

Kommentar
Fra : joker

Dato : 16-08-03 21:25

Det ved jeg nu ikke helt om jeg vil give dig ret i. Jeg har da svaret på en del spørgsmål her på kandu. Det er jo selvfølgelig klart nok, at jeg underskriver med BefriMinMobil når det har noget med unlock at gøre. Jeg underskriver også med Dansk Håndværker Udlejning, når det har noget med job/ansættelse/selvstændige at gøre.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-08-03 21:27

er det 2 forskellige firmaer du ejer?

Kommentar
Fra : joker

Dato : 16-08-03 21:42

ting27--> Ja, det er det. Det var først meningen at BefriMinMobil skulle være lidt hobby/fritid, men ting har det jo med at udvikle sig.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 16-08-03 21:46

det er klart.. alt kan udvikle sig.

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 17-08-03 18:29

Tak for svaret molokyle.