/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Mustang motionscykler
Fra : sofjen
Vist : 5159 gange
50 point
Dato : 15-08-03 18:25

Jeg overvejer at købe en motionscykel til ganske alm. hverdagsbrug (ca. ½-1 time om dagen) og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har erfaring med de Mustang motionscykler man kan købe i Kvickly? Er de gode nok?

På forhånd tak :)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 18:38

Jeg kender ikke den kvikly har, men mustang regnes for et godt mærke.
Emesen.

Kommentar
Fra : truelsen

Dato : 11-02-04 20:03

Selv o dit spm. nu er ½ år gammelt, kan du måske stadig have glæde af et svar. Jeg har lige købt min tredie Mustang. De to første var model 3000. Den første holdt i tre måneder, den anden i 1½ år. Begge fik samme fejl: Computeren døde, så der ikke længere kunne komme belastning på. Ellers en god cykel med pedalarme i samme længde som på en rigtig cykel, hvilket er en stor fordel. Måtte vente 4 uger på at få en ny første gang. Anden gang fik jeg pengene tilbage straks og købte så model 4000 (medlemstilbud februar 2004), som jeg ikke har taget i brug endnu. Hvis den også går i stykker, vil jeg købe en "rigtig" professionel model. Godt tip: Hvis du har mulighed for at placere cyklen foran TV'et, så er det ikke så kedeligt. Jeg har set mange film på den måde. Placer cyklen på et underlag, der kan tåle sved. God fornøjelse.