/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Levering af Månedens præmie...
Fra : molokyle
Vist : 578 gange
31 point
Dato : 15-08-03 13:25

Min oldsag af en HP Desk Jet 510 løb død igår aftes. Altså for blæk. Iøvrigt har den det ikke for godt. Den skal håndfodres ark for ark og den har endda kun 8 år på bagen !!!

Nu er jeg imidlertid i den heldige situation at kandu.dk har donéret mig en ny flot HP farveprinter, men hvornår ser jeg den? Jeg har skrevet til kandu.dk for 14 dage siden, men har endnu ikke fået svar til hvordan jeg skal forholde mig. Er der nogen her, der kender den gennemsnitlige svartid; på skiftlige henvendelser til kandu.dk, subsidiært leveringstid af præmier?

Mvh. </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 15-08-03 13:30

Hej Molokyle !

Der går typisk 3-4 uger før du modtager præmien. Det har der gjort de 2 gange jeg har vundet, så det er bare med at træde vande. Den skal nok komme

mvh srhansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 13:33

Bare jeg dog kunne svare dig
Men hvis din adresse ikke helt har passet, har postvæsenet måske været så meget i tvivl, at de ikke vil aflevere pakken. Du kunne spørge der.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 13:39

emesen -> Min adresse passer = Hjemløs. Netop derfor skrev jeg til kandu.dk om alternativt leveringssted allerede dagen efter. You remember?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 13:39

Hej Molokyle

Også for mit vedkommende gik der 3-4 uger, før præmien var fremme.
I dag har vi kun den 15. - så minimum en uges ventetid endnu,
må du nok regne med.

De bedste hilsner

PS! Har du iøvrigt husket i din profil at skrive den postadresse, præmien
skal sendes til. Hvis ikke, så skynd dig at gøre det. Ellers risikerer du
aldrig at modtage den.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 13:41

Den adresse, du har oplyst til kandu i en mail, gør du
klogt i også at skrive i din profil.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-08-03 13:41

Hej Molokyle
Tålmodighed er en dyd... (siger de da), for mit vedkommende tog det ca. 4 uger. I følge kandu var det noget med leverandør problemer, og det er / var OK med mig, jeg havde jo ikke betalt en dyt for min præmie - kun hygget mig i dette forum... så derfor
Hygge til jer alle
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 13:43

Jeg smider lige en kopi af brevet til kandu.dk her :

[citat]
Kære Kandu.dk

Til min store overraskelse og glæde blev jeg (Molokyle) igår vinder af månedens præmie : HP deskjet 3820 - 4800 dpi.

Da jeg er hjemløs og ikke har nogen bolig, men kun adresse registreret som : Københavns Komune 2, 9999 Ukendt, Vil jeg lige oplyse jer om at jeg kan kontaktes pr. post hos:

Post Restante
Henrik Mortensen
Søernes Posthus 2200 København N.

...og selvfølgelig pr. E-mail : molo@lite.dk eller molo@*****.** (CENSUR)

Min computer er forbundet via en adsl forbindelse, som jeg betaler for at bruge hos en veninde :

L*** I**** B***** N*****
B******* 6 *.**
**** ********** (CENSUR)

Hvis I skriver/sender til hende på ovenstående adresse vil jeg også kunne modtage post der, sålænge det er adresseret i hendes navn.

Igen; tak for et rigtigt godt og ´hyggeligt´ board, som jeg har utrolig megen glæde af. (Ikke kun på grund af præmien)

Mvh. Henrik Mortensen </MOLOKYLE>
[/code]

Jeg havde da regnet med at høre fra kandu.dk i den forbindelse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 13:45

Så regn hellere om igen
- og skriv postadressen i din profil.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-08-03 14:56

Du skal ind og skrive en adresse i din profil (kan ikke ses af andre)
det må du også have fået at vide den dag du vandt præmien.
Jeg kopierer lige den email jeg fik da jeg var så heldig at vinde.

Tillykke briani,

Du er idag, den 01-04-2002, blevet udtrukket som vinder af månedens præmie hos kandu.dk.
Præmien består af:

"Trådløs mus & tastatur (Logitech)"

Hvis du ikke har opgivet en korrekt adresse på kandu.dk
(husk: det kan ikke ses af andre brugere, kun af kandu.dk),
må du skynde kan dig ind på http://www.kandu.dk
og udfylde din adresse, så du kan modtage din præmie.

Præmien vil blive afsendt inden for de næste 14 dage.
Skulle du ikke modtage præmien inden for denne tidsfrist,
vil vi bede dig om at kontakte kandu.dk.

Vi takker mange gange for din indsats.

Med venlig hilsen

Service@kandu.dk
------------------------------------------------------
Mvh Brian

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 15:37

Ja jo fin nok; jeg ændre den nu til et sted jeg ikke bor eller er registreret hos i folkeregistret. Sku' det fedt hjælpe? Intet navn på døren. Hvad gør postvæsnet så !!! Gæt selv.

Jeg skriver istedet min Post Restante ind. Der kan jeg sagtens modtage pakker, men godtager kandu.dk det som adresse ?

Som hjemløs på 5.te år kender jeg alt for godt diverse undskyldninger for, jeg ikke er til at få kontakt med. Dette gælder især hvis 'tingene' går den anden vej. Bøder, regninger, fremmøde papirer til forvaltningen og stævninger, Dét ska' nok nå frem.

Venter lige på jeres kommentar før jeg foretager mig yderligere.

Jeg er altså ikke utålmodig og kan sagtens både vente og undvære, men jeg er ikke langmodig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-08-03 15:39

I remember </MOLOKYLE> og det var faktisk Årsagen til min kommentar.
Jeg håber for dig, at det går godt - snart - så du kan printe.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 15:41

Ps. Hvis nogen sku' være i tvivl har : Københavns Komune 2, 9999 Ukendt, hele tiden været den adresse, som jeg i overensstemmelse med sandheden har oplyst kandu.dk, da jeg loggede på første gang.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 16:28

Til dit eget navn tilføjer du et "c/o" på fx din fars navn.
Og så får du præmien sendt til hans postadresse.
Det vil nok være det mest sikre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 16:45

Rellom -> Hvis jeg angiver en co/ adresse skal postvæsnet kunne finde mit navn på døren. Står mit navn på døren antager forvaltning og offentlig myndighed i det hele taget, jeg også bor der. Min far mister så en del af sin pension, min mor ligeledes og jeg bliver stemplet som utroværdig, ja ligefrem som socialbedrager, eftersom jeg ikke har folke registeradresse, hvor de bor. Endnu værre; det er ikke samme komune som den, hvorfra jeg modtager offentlig ydelse; Stort kr. 4800- pr/mdr. Den vil der yderligere blive skåret i fordi jeg så også bor gratis. Jamen skal jeg da så betale husleje et sted jeg ikke bor for at få en præmie til få tusinde kroner. Hvis du tror at en co/ adresse er lovligt at have som hjemløs må du tro om igen. Post restante accepteres, ikke postbox eller co/.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 16:48

Catch 22

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-03 16:49

molokyle

Du kan da ikke blive ved med at være hjemløs. På 5. år.
Er du slet ikke skrevet op til fast bopæl?
Det må da være det bedste at have en fast bopæl. Stor eller lille kan jo være ligemeget, bare du har et fast sted at bo.
Du vil da blive savnet på kandu, hvis vi ikke hører fra dig efter den 1.9.03.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 16:50

Jeg fatter ikke, hvorfor kandu.dk ikke bare kan læse mit brev og fortælle mig hvordan og hvorledes.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 31 point
Dato : 15-08-03 16:52

Hm, det var godt nok bøvlet.
Så er der jo ikke andet at gøre end at håbe,
kandu vil acceptere din post restante adresse.

Jeg synes, du skal rykke dem for et svar.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 16:57

ans -> Jeg er skrevet op i Vibo og i KAB og har været det i 4½ år. Jeg har spurgt til hvadsom helst begge steder: 10-16 års ventetid. 25% puljen til hjemløse kan jeg åbentbart ikke få andel i selvom der er søgt fra komunen til en bolig = 7. kontor. Afslag ; begrundelse : Vi er ikke et boligselskab. Klienten er selvhjulpen.

Man SKAL være narkoman, alkoholiker, krimminel eller enlig forsørger med børn. Slet ikke akedemiker, sund og rask.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 17:02

ans -> Overså lige det med fraværet. Næ du.. så let slippe I ikke Jeg har allerede aftalt med min kommende 'orange' vært, der STRAX ryger en 1 Mbit/256Kbit til deling ind i lejligheden. Koste hva' det vil! Han har heldigvis allerede kobberet og fastnettelefon. En uge 14 dage højst, så er jeg frygtelig tilbage. Det er bare for hygge-nygge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 15-08-03 17:11

14 dage.....

Tillykke Uffe29,

Du er idag, den 01-04-2003, blevet udtrukket som vinder af månedens præmie hos kandu.dk.
Præmien består af:

"Trust Spyc@m 300 Voice"

Hvis du ikke har opgivet en korrekt adresse på kandu.dk
(husk: det kan ikke ses af andre brugere, kun af kandu.dk),
må du skynde kan dig ind på http://www.kandu.dk
og udfylde din adresse, så du kan modtage din præmie.

Præmien vil blive afsendt inden for de næste 14 dage.
Skulle du ikke modtage præmien inden for denne tidsfrist,
vil vi bede dig om at kontakte kandu.dk.

Vi takker mange gange for din indsats.

Med venlig hilsen

Service@kandu.dk

skriv til dem igen

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 15-08-03 17:54

6 uger gik der for mit vedkommende...mend er osse langt til Hawerslew!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-08-03 17:54

molokyle

Det der "orange værelse" hvor er det henne?

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 18:23

ans -> Vesterbro, Gasværksvej.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 09:11

Tak for svaret Rellom. Jeg har fulgt dine anvisninger og skrevet følgende til kandu :

[citat]
Kære kandu.dk

Jeg sendte jer en mail lørdag d.2-8-03 omkring adresse problemer ved fremsendelse af Månedens præmie.

Jeg havde da bestemt forventet at høre fra jer i den forbindelse.

Da der nu er gået 14 dage, uden der er sket videre i sagen, tillader jeg mig hermed at gøre opmærksom på problemet igen.

Jeg har stillet et spørgmål til andre brugere på kandu.dk i denne tråd : http://kandu.dk/dk/spg/20617

..og er herigennem blevet opfordret til at ændre lidt i oplysningerne i min profil, samt kontakte jer igen. Dette er hermed gjort.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Ps.
Kan i ikke lukke for profiler som : gangster50, wt og kimramgil,
da det jo uden tvivl er en person der er uønsket af såvel kandu.dk´s ledelse som af kandu.dk´s brugere?

PPs. Uanset udfaldet af ovenstående forespørgelser, vil jeg stadig gerne udtrykke min TAK for et ´herligt´ Board.

Keep up the good work

Mvh. Henrik Mortensen </MOLOKYLE>
[/code]

Til alle andre : Tak for deltagelsen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-08-03 09:33

Henrik Mortensen !!!!!!, den verdens berømte fluefisker ?, ikonet ?

Det er altid en god ide at opgive utvetydig adresse, men du må stadig være indstillet på at vente 3-4 uger, med eller uden rigtig adresse

Mvh srhansen,
den ganske almindelige farveløse lystfisker

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-08-03 10:00

srhansen -> Ingen fluer i min suppe. Balletfiskeri er for b..... ( ikke ét ondt ord om b..... !!! ), så det er IKKE mig ,-)

Næh du, kaste- og pirkestang er mere min boldgade. Håber vi en dag kan krydse klinger i ædel kappestrid

Vente? Jeg har som lystfisker stor tålmodighed. Dét burde dú vide! Jeg ville bare gerne have svar på min mail. Det er såmen det hele.

Med lystfisker hilsen: STORFANGER </MOLOKYLE>