/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
profit ?????????
Fra : 4u2
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 15-08-03 06:54

Hvad er mening om profit profiler her på kandu

Jeg syntes at der er mange der bruger den som reklamesøjle med økonomisk vinding for øje..

som den http://www.kandu.dk/dk/tip/4869

hvor denne person stå bag http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=89492

mvh 4u2

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 15-08-03 07:02

Det lagde jeg også mæreke til her til morgen, og i går bl.a. at en bruger skriver op til flere tips i træk.
Jeg kan personligt ikke se grunden til at det ikke bare er samlet i et tip, hvis man da over hovedet kan kalde dem tip.
Men hvorfor gør de det?

Er det fordi at folk gerne vil have point, da nogle vil blive "nødt til" at bedømme deres tip??
Er det for at gøre opmærksom på sig selv og deres hemmeside??
Er det for at være (undskyld udtrykket) pisse irriterende over for os andr??

Kan disse personer beherske sig i fremtiden, da alle skal kunne nyde godt af kandu.dk?

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 07:09

Profil : 4u2 - Platugle

Skulle du ikke bare holde helt lav profil, og få ryddet op i din egen møgbunke, før du begynder at rydde op i andres.

http://www.kandu.dk/dk/spg/19373
http://www.kandu.dk/dk/spg/19374
http://www.kandu.dk/dk/spg/17709 til 340 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/17492 til 425 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/16482 til 370 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/19032 til 500 point

Ram

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-08-03 07:12

Hej 4u2
Hvorfor laver du denne to gange?

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 07:19

Han har så mange tilsvindlede point, så det betyder ikke noget, men jeg lagde lige den samme kommentar ind på 4u2's andet sp. så han ikke kan anullere den. Det koster platuglen 100 af de point han har svindlet sig. til.

Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 07:53

Nej, det koster ham kun 100 ledige point og ingen
af de tilsvindlede superpoint.
Desværre.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 07:57

>Rellom.

Nåe nej, men alligevel. Det er jo nogle størrelser han har meget kær, så lidt ondt gør det forhåbentlig. Samtidig fik vi også lejlighed til at tage hans svindel op igen.

Så kan han lære det, kan han. Fjols. (altså ikke dig Rellom)

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 08:10

Jeg har netop sendt kandu en mail med flg. ordlyd:

Citat
Hej kandu.dk

Der er åbenbart ingen, der har gjort jer opmærksom på
pointsvindleren 4u2. I hvert fald huserer han stadig på kandu.
Og nu er han oven i købet begyndt at optræde som moralens vogter
over for andre brugere: http://www.kandu.dk/dk/spg/20602

De bedste hilsner
Rellom

Så må vi se, hvad der kommer ud af det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 08:16

Jeg vil da gerne svare på dit første spørgsmål :

Profit profiler (reklame promovering for eget site) :
I gentagelses tilfælde er det udsmidningsgrund.

Dobbelt profiler (samme bruger har flere profiler) :
Det er tilladt på den måde at svindle sig til point og det er MEGET ugleset at gøre det!
Det er tilladt på den måde at understøtte argumenter i spørgsmål og MEGET ugleset at gøre det!
Det er stadig tilladt og accepteret at have flere profiler, hvis det tjener andre formål endovennævnte.

Det er ikke bare ugleset i de to første tilfælde, det er også dumt. Ved du hvorfor?
Folk herinde er ikke dumme. Dobbelt profiler bliver hurtigt afsløret.

Jeg vil da også kommentere på dit postulat:

Helle Byrn og hendes kombattanter (elever) er der gået i rette med og der er blevet lovet bod og bedring. Vi tog en lille snak med en af hendes elever, som lovedet at henlægge deres lille disputs til andetsteds.

Dennis85 -> Ja, 4u2 og soll er nogle af de værste til at fylde op i tip. Ok. nogle gange er det da relevante tip, sådan ca. 1 ud af 20. Spørg mig ikke hvad de får ud af det, for det har jeg simpelthen ikke fantasi til at forstille mig.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 08:24

Pointsvindel er ikke tilladt, Molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 08:44

Rellom -> Hvad har jeg overset? Du skriver selv :

[citat]
Derimod er profilmisbrug tilsyneladende okay.
[/code]

..i : http://kandu.dk/dk/spg/20530

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 08:51

Okay, sådan skulle jeg så ikke have formuleret det.
Dels var det sarkastisk ment - dels tænkte jeg
på profilmisbrug i anden sammenhæng end pointsvindel.
Påvist pointsvindel er udsmidningsgrund.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 15-08-03 08:52

Hej Rellom
Jeg kan da lige oplyse at jeg i går sendte en email til Kandu,om 4u2
Jeg skrev

Hej igen rasmus
Takker endnu engang for det hurtige svar.
Kan du ikke engang,når du får tid.prøve at kikke på den bruger der kalder
sig 4u2,som helt klart snyder med point (profilmisbrug)
prøv at se mit spørgsmål her
http://www.kandu.dk/dk/spg/19378

Mvh Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-03 08:54

Perfekt, Brian.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-08-03 09:05

Hmmm! Minder mig om et godt gammelt indslag fra RAM omkring "Hvad er en pointluder" helt tilbage fra 26/05-2003 på http://www.kandu.dk/dk/spg/16028

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 09:06

Rellom og briani -> Jamen det var da rart at få dét på plads. Jeg har nemlig som alle ved 2 (super-)profiler og vil nødig kyles ud af den grund. Jeg kan jo ikke slette den ene, som faktisk blev superbruger ved en tanketorsk.

Rellom, dig der kan lugte Zonker i modvind, som fnollerpige sagde engang, kik lige på : http://kandu.dk/dk/spg/20580

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 100 point
Dato : 15-08-03 09:19

Hej molokyle
Man må oprette lige så mange profiler man vil herinde på kandu
det er ikke ulovlig
Men når der snydes med point imellem de profiler man selv har oprettet
ja så er det ulovlig
og så falder hammeren
Så skulle det vist være sat på plads en gang for alle
Mvh og en forsat god dag til alle herinde
Brian

Godkendelse af svar
Fra : 4u2

Dato : 15-08-03 09:54

Tak for svaret briani.

jeg kan se at der er en del personer her på kandu som man skulle tro, at de havde et eger forhold til denne side

de kan bruge et sprog som det behager dem ( uden at nævne navne )

og det er ikke alle af dem der har rent mel i posen

mvh 4u2

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 15-08-03 09:59

>4u2. Pointplatter

Hvad har det med dit sure opstød at gøre, som blev vendt mod dig

[citat]
Kan lige oplyse at snyderiet fra 4u2
Skulle være stoppet
Mvh Brian
[/code]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-08-03 10:03

Hvad insinuerer du nu 4u2 ??? Hvorfor nævner du ingen navne. Rent mel i posen? Jeg synes du skulle klappe kaje !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:22

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>