/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia3510I At commandoer?
Fra : AtoX
Vist : 197 gange
20 point
Dato : 14-08-03 16:19

Hey...

Jeg har lige købt et datakabel til min nokia3510i... Jeg vil gerne sende kommandoer til den og få den til at ringe op...

Jeg ved at ved et miodem sender man At commandoer vi hyperterminal, men kan ikke få dette til at virke ved min mobil...

Har brugt ATDxxxxxxxx (x = tlf nr...)

Hvordan gøres dette når det er mobil..

Søren H. Nielsen

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 15-08-03 19:48

i oxygen phone manager v.2.1.5
kan du godt ringe op fra pc´en

Kommentar
Fra : AtoX

Dato : 17-08-03 20:47

JEg vil helst uden om programmer, da jeg skal kunne skrive det i en assembly fil senere!!!