/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
: HanSSoN:Hjælp
Fra : buko
Vist : 358 gange
151 point
Dato : 14-08-03 15:09

Hejsa alle.. : HanSSoN har lavet et tip hvor der er masser af fede sider til nokia 3650-7650...
men nåe jeg finder noget ved jeg godt nok ikke hvordan jeg skal få det over på min 3650...er der nogen der kan hjælpe mig eller ham der HanSSoN..
1000 tak på for hånd...

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 15-08-03 11:47

Har du prøvet og oploadet det på eaid.dk eller xgyrde.dk ellers må du jo gøre det med et kabel

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 21-08-03 13:54

Hallo der, det er HanSSoN...Jo du skal bruge et ir kabel eller købe et bluetooth kabel til din computer..Mit bluetooth kabel kostet kun 250kr´. Hedder "billionton" det virker skide godt. Jeg har købt det i en lille pc shop i Randers, så jeg ved ikke lige, hvor man kan købe lige dette mærke. Det er fordi de kan godt være lidt dyre. Men jeg kan kun sige, køb et bluetooth kable. 3650 bliver dobbelt så fed. Man kan lave menuérne om. Og det koster ikke en skid at uploade spil ringetoner billeder.
Det helt nye "Goboy" så kan du spille gameboy spil. supermario brothers. det er for fedt...
Og der kommer også et player program til 3650eren, så den kan afspille mpg filer.
Den kan jo allerede afspille 3gp, Realplayer filer.

Hvis du får et bluetooth eller ir kabel. Skriv til mig, så har jeg 500 programmer og 1000 spil, 16000 midi ringetoner også wave, masser af billeder. Har alt...

jeshansson@hotmail.com