/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
gratis mailprogram
Fra : bigmozzy
Vist : 2357 gange
50 point
Dato : 14-08-03 08:24

Jeg søger et nyt GRATIS mailprogram. Da jeg er træt af: Oulook og Outlook Express.

Jeg har flg. betingelser til nyt mailprogram:
1) Gratis.
2) Skal være på dansk.
3) skal kunne bruge pop3 mail adresser + hotmail
4) Der skal være kalendersystem lige som i oulooken.

Kommentar
Fra : kvolsgaard

Dato : 14-08-03 08:31

Hejsa.

ComminiGate Pro fra stalker software kunne være en mulighed. Jeg ved ikke om den køre under Windows miljø, men det er god på UNIX. Det eneste lille minus er at det er engelsk

www.stalker.com/CommuniGatePro

Kvolsgaard

Kommentar
Fra : ramasi

Dato : 14-08-03 08:50

Den må ikke være på engelsk, da jeg kun kan en lille smule engelsk dvs. sådan noget som jeg hedder osv.

Så det skal være på DANSK!

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 14-08-03 09:11

Hmm..... ramasi???
jeg troede det var bigmozzy der søgte et mailprogram.....

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 14-08-03 09:19

kvolsgaard: Tak for svaret, men jeg søger nu et på Dansk, så man ikke skal bruge så lang tid på at finde ud af hvad der står. Jeg har det med bare at trykke fordi jeg tror det betyder noget og så betyder det noget helt andet.

Så helst et dansk mailprogam. Skal jeg undvære kalenderen går det nok.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 14-08-03 09:21

ramasi? - Søger du det samme som mig eller??
Forstår det sq ikke helt det her

Kommentar
Fra : ramasi

Dato : 14-08-03 09:25

UPS. Det må i sq undskylde.
Ja jeg søger også et DANSK mailprogram, men UDEN kalender. Det skal bare kunne bruges til de der pop3 mail og nyhedslæser.

Undskyld mange gange, håber jeg kan tilgives.

Kommentar
Fra : janh

Dato : 14-08-03 17:26

kig efter et der hedder PPmailchek, fra jeg tror det er ppsoft, det er på dansk, men du kan hvist ikke bruge det til nyhedgrupper, men det virker, du kan chekke din mail på nettet inden du henter noget ned, du kan sende mail fra det.
jan

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 15-08-03 06:17

Jeg skal heller ikke bruge det til nyhedslæser.

Jeg skal bruge flg.:
3) skal kunne bruge pop3 mail adresser + hotmail
4) Der skal være kalendersystem lige som i oulooken.

janh, fandt det på ppsoft.dk, men download linket virkede ikke.

Kommentar
Fra : janh

Dato : 15-08-03 13:28

send mig en mail adresse som jeg kan sende til så kan få et kopi af mit
janh@nielsen.tdcadsl.dk
husk at skrive i emne hvad et drejer sig om.
jan

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 15-08-03 15:33

Fandt programmet på engelsk og så kunne så vælge det på dansk.

Det var ikke lige et program for mig!