/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Tun til Kreidler RS 3 gear
Fra : pokerfaze
Vist : 568 gange
20 point
Dato : 13-08-03 15:58

Jeg er ved at renovere min Kreidler RS 3 gear, og skal have nyt stempel, hvad skal jeg have?? det er til Original 6,25 HK Tun..... Er der evt. nogler der ligger inde med noget tun til sådan en maskine??

Kommentar
Fra : Luffe20

Dato : 15-08-03 11:26

Det er sikkert et 40 mm stempel du skal ha´... Du kan jo kigge inde på www.west-import.dk eller www.protuna.dk

Luffe20

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 09-09-03 04:46

kreidler har som regel semplet et bokstav ind i deres cylinder hvor det står for en tolerence
så det vil være bedst med det. prøv skåde reservedel han er vist spicialist på det område
har selv tumlet meget i kreidler for 20 år siden en herlig maskine dengang fuck yamaha *s*
vh cc