/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
langsom comp.
Fra : beck2
Vist : 276 gange
40 point
Dato : 13-08-03 14:01

opstarten på min comp. er blevet langsom med tiden. gode tips modtages med stor
taknemmelighed; på forhånd tak POUL.

Kommentar
Fra : x13

Dato : 13-08-03 14:13

HEJSA
hvilken system har du??
M.V.H.
x13

Kommentar
Fra : beck2

Dato : 13-08-03 14:34

hej x13 system xp home

Kommentar
Fra : als

Dato : 14-08-03 12:08

Før vi nu undersøger alt andet så tjek lige for spyware her
http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm
og kom tilbage og fortæl hvad den siger, evt. nævn navn på det spy den finder. Det ville være helt fint.

Kommentar
Fra : beck2

Dato : 14-08-03 12:52

hej als;tak for tip. har været i fuld gang med at slette.har i min store uerfarenhed
haft døren på vid gab;;;;
mvh.beck2

Kommentar
Fra : beck2

Dato : 14-08-03 12:52

hej als;tak for tip. har været i fuld gang med at slette.har i min store uerfarenhed
haft døren på vid gab;;;;
mvh.beck2

Kommentar
Fra : als

Dato : 14-08-03 13:56

Hvis den stadigvæk er langsom bagefter kan det skyldes noget hårdnakket spy samt såkaldt hijacking som onlinescanneren ikke kan klare, så bliver du nødt til at lægge spørgsmålet hos Spywarefri.dk i deres forum. Har du mange popups på engelsk? Bliver du nogle gange ført til andre sider end du havde bedt om? (i værste fald pornosider) Spywarefri kan så ved hjælp af deres værktøjer guide dig igennem en renselsesproces og så får du en lynhurtig pc bagefter.

Kommentar
Fra : beck2

Dato : 14-08-03 15:31

hej als; jeg arbejder videre med skidtet. god hjælp;;;; beck2