/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
billeder og datakabel???
Fra : Zypres
Vist : 292 gange
65 point
Dato : 12-08-03 16:23

Jeg overvejer at købe et datakabel til min Nokia 3510i og så ville jeg lige høre om man kan hente billeder fra computeren og over på mobilen?????

MVH

Zypres

Kommentar
Fra : spacemannn

Dato : 12-08-03 16:34

ja man skal bare lave billeder i format 96*65 pixel+24 bit

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-08-03 16:45

ja det kan du som spacemann siger. Du må også have et program som f.eks. MobiMb eller Oxygen Phone Manager II så du kan få kontakt med telefonen. Disse kan downloades på prøve forskellige steder fra. Prøv f.eks. her http://kalo.host.sk/

Mikael

Kommentar
Fra : janhof

Dato : 12-08-03 21:52

øhm ikk for at blande mig, men opløsningen på en 3510i er altzår 96x64...! -bare husk, at hvis du installerer ringetoner som tlf´en ikke kan spille, -risikerer du at tlf´en "genstarter" hvergang du prøver at komme i profiler eller galleri eller andre tone-relaterede menuer.. der er kun én løsning, -fjern tonen igen..!! -så installér ikke mere end én ting a gangen, og afprøv om det virker, inden du inst. mere..
-bare et godt råd..
janhof@jubiipost.dk

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-09-03 16:41

Ville det ikke være en ide at give et af svarene point..? Du får jo også point hver gang enlæser dit besvarede spørgsmål..?

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:43

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-03-04 17:42

Nu siger jeg som HUGO... ØHHHHHHH...... HALLO er der nogen hjemme..?

Får ingen point for deres arbejde de har lavet med dit spørgsmål..? Kedeligt at man skal bruge tid og ressourcer på at hjælpe folk, og så gider de ikke sige tak ved at godkende et svar..!

Mikael