/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SHARP ER-A750 POS TERMINAL
Fra : PGaard
Vist : 718 gange
200 point
Dato : 12-08-03 16:03

Hej derinde

Nogle venner har for nyligt overtaget en lille restauration hvor der står en Sharp ER-A750 kasseterminal..

Men den manual der er med er temmelig mangelfuld og jeg kan ikke finde nogen på nettet som har det indhold jeg kigger efter..

Det er intet problem for mig at kode de enkelte varer grupper og plu numre, men når det så kommer til den daglige drift, så som nulstilling, administrator nøgle, tjener nøgler og spærring for samme og videre i den stil, står der intet som helst i manualen, som man kan blive bare en smule klogere på !!

Derfor mit lille nødråb til jer skarpe hjerner derude..

Er meget interesseret i fyldestgørende manualer til omtalte kasseterminal, så vi kan få den op at køre ordentligt, uden at jeg bare prøver mig frem, og derved måske laver en fejl, så den ikke virker mere..

Håber at høre fra jer snart...

Mvh. Palle

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-08-03 16:11

Kan 235 sider gøre det ???

http://www.akcashregisters.co.uk/MANUAL/Era750.pdf

Mvh Erling

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 12-08-03 16:12

Hej Palle...

Har du prøvet denne manual??
http://www.akcashregisters.co.uk/MANUAL/Era750.pdf

den er på 235 sider.... såååå der må være lidt om hvordan den fungerer...

mvh
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 12-08-03 16:13

sry ovenstående svar fra erling stod der ikke da, jeg begav mig igang med at skrive...

sorry...

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-08-03 16:14

Men jeg synes, du gav et godt bud )

Mvh Erling

Kommentar
Fra : PGaard

Dato : 12-08-03 16:24

Hej i to

Ja det kan jo smutte..

Men desværre er det den manual jeg i forvejen har til kasseterminalen..
Har den også på tysk og scandinavisk..

Men den er ikke særligt fyldestgørende...
Der står meget om hvordan man koder den i plu listerne osv..

Men selve det at kode en f.eks. dagligt aflæsning som fortsætter med en degligt nulstilling og opsummering af dagens omsætning til en totalliste med solgte plu-numre, uden dog at medtage ikke solgte vares plu-numre, kan jeg desværre ikke finde noget sted i denne manual..
Samt en del andre småting jeg skal have kodet den til !!

Så desværre var det ikke lige det jeg søgte efter...

Men kom igen.. Det gik jo hurtigt første gang... *S*

Mvh. Palle