/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Vej til Spejderhytten Lillebælt
Fra : lubbe
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 12-08-03 13:50

Hej NG.

Hvordan finder jeg vejen til Spejderhytten Lillebælt ?

vh

Lars

Accepteret svar
Fra : kenneth24

Modtaget 110 point
Dato : 12-08-03 13:58

Er det den der ligger i Nr. Bjert?

Kommentar
Fra : lubbe

Dato : 12-08-03 14:13

Jeg er ikke helt klar over adressen - men den ligger overfor Ammoniak havnen - håber dette giver mening.

vh

Lars

Godkendelse af svar
Fra : lubbe

Dato : 12-08-03 14:14

Tak for svaret kenneth24. Håber du har den eksakte adresse/rute.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-08-03 14:21

Uden at kende den rigtigt - det er IKKE den i Nr. Bjert (Houns Odde) - så følger du ruten dertil, er du mindst 10 km længere inde i Kolding Fjord

Kommentar
Fra : lubbe

Dato : 12-08-03 15:12

Har fundet ud af at det drejser sig om Søspejderne og hytten ligger på fynssiden af Lillebælt - mener det er tæt på Gl. Åbo Camping

Kommentar
Fra : anjap

Dato : 13-08-03 11:16

Hvis du kommer fra jyllandssiden, er det første vej på højre hånd efter den gl. Lillebæltsbro.
Lidt efter drejer du til højre igen og følger vejen, så kommer du lige til søbadet.