/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Små sjove smileys og dem, der ligner ?
Fra : Shari
Vist : 1230 gange
100 point
Dato : 08-08-03 12:48

Er der nogen , der kan fortælle mig, hvor jeg kan finde de dér sjov
hoveder med glade, triste og sjove mænd med forskellige fagter,
som folk sender med en mail ? De minder mest om "smileys", men
kan ofte bevæge sig ?

Sådan nogle vil jeg også gerne kunne sende, så jeg vil blive glad,
hvis nogen kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-03 12:50
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-03 12:51
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-03 12:53
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-08-03 12:57
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-08-03 13:13

Eller her : http://www.geocities.com/SiliconValley/6603/

Den har jeg selv brugt af, med stor fornøjelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-08-03 13:29

Hvis du ønsker at sende festlige e-mails, er det også
en mulighed at downloade Incredimail, som du ganske
gratis kan hente her:
http://www.incredimail.com/
Så får du meget andet end smileys med oven i købet.

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 08-08-03 13:55

Hej

Hvis du har outlook express kan du også bruge hotbar. Det er en ekstra værktøjslinie der kommer til at ligge inde i outlooken. Her der både smileys, fine baggrundsbilleder, animationer, standard hilsener til diverse mærkedage etc. Installeres ved at gå ind på nedenstående side.

http://hotbar.com/

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : Shari

Dato : 13-08-03 09:01

Tak for hjælpen. Men jeg kan desværre ikke finde ud af det (pinligt).

Jeg prøver at downloade, som de beskriver, men jeg troede, at jeg bare
kunne hente selve smilierne, og så bruge dem på min firmamail, når jeg
syntes, men det er sgu for besværligt for mig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:18

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>