/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung SGH-S300M WAP virker ikke
Fra : Sind_Syggo
Vist : 363 gange
260 point
Dato : 06-08-03 22:34

Jeg har lige været ude og købe mig en Samsung SGH-S300M, da jeg så ville sætte wap op, bliver telefonen ved med at prøve at connecte for så til sidst at skrive: Intet svar fra netværk.

Jeg har prøvet stort set alt: Automatisk opsætning, manual opsætning.!

Jeg har prøvet at sætte mit simkort i en anden telefon og på den kan jeg sangtens gå på wap nettet..!

Mit simkort er fra Telmore..

Er der nogen der har haft samme problem og løst det, vil jeg meget gerne vide hvordan..!

På forhånd tak

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 07-08-03 09:49

Hej
Kender ikke lige det omtalte problem med en Samsung SGH-S300M men prøv Telmores kundesupport på 7021 8900. Vores åbningstid er alle hverdage fra 08-20 samt weekender og helligdage fra 10-18.

Kommentar
Fra : Sind_Syggo

Dato : 07-08-03 10:25

Jep det har jeg også tænkt mig.

Kommentar
Fra : dennis85k8

Dato : 12-08-03 12:19

hej
hvis du vil på wap med gprs kan du sende en sms teksten gprs til 1208 og du vil gratis få tilsendt indstilningerne. kan det bleve lettere ?
hilsen dennis85k8

Kommentar
Fra : Krissy77

Dato : 01-09-03 14:47

Til Sind_Syggo,

Har du fået det løst? Fordi jeg har netop idag købt en Samsung SGH-S300M.

Kommentar
Fra : jravn

Dato : 01-09-03 15:45

Hej, jeg har lige købt en SGH-S300M hos TDC, og den har det samme problem. Jeg fik den byttet, men den nye havde samme problem!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Sind_Syggo

Dato : 01-09-03 16:09

Jeg har stadigvæk ikke fået løst problemet, men det skulle være Teledanmark den er gal med og ikke telefonen. Den kan godt wappe med et Sonofon kort i..! Finder i ud af noget må i meget gerne skrive..

Kommentar
Fra : toto007

Dato : 07-01-04 22:43

hvad er forskellen på en Samsung SGH-S300m og en Samsung SGH-S300??? hjælp

Kommentar
Fra : Sind_Syggo

Dato : 08-01-04 00:01

Så vidt jeg ved er forskellen på 300 og 300m, at 300m understøtter MMS..!