/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Formularen filsending
Fra : Kris
Vist : 392 gange
100 point
Dato : 06-08-03 19:20

Jeg har lige oprettet en formular så man kan sende filer på min hjemmeside til min email adresse (i frontpage). Problemet er bare at når man vil sende en fil derindefra skal man trykke et brugernavn og password ind(det samme som til min webserver). Hvordan får jeg gjort sådan at man ikke skal trykke noget brugernavn og password ind for at sende en fil inde fra min hjemmeside??
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 19:31

Lad resultatet fra bruger og password være = " " og lad de to linier være usynlige så du kun har ok knap tilbage.
Jeg har ikke styr på det - bare et forslag.
Emesen

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 06-08-03 19:39

Det virkede desværre ikke :(

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 06-08-03 19:40

De vil have brugernavn og password

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 06-08-03 19:40

Den vil have brugernavn og password

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 06-08-03 19:40

Den vil have brugernavn og password

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 19:46

Er det din egen webserver, for så er det der der skal gives tilladelse til uden password.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 110 point
Dato : 06-08-03 19:50

Hej Kris

Det lyder da meget logisk at der skal password og brugernavn til for at kunne sende filer til din web/mail-server ellers ville der da være et kæmpe hul i din sikkerhed.......
Og du vil få besøg af hackere ret hurtigt ... bare med et lille Vuln-Scan finder de hullet

/Caine

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 06-08-03 19:54

Det er selvfølgeligt rigtigt nok, men foregår det ikke som at sende emails? Det kan man også fra min side uden at sende mails.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 06-08-03 19:55

det skulle være uden at skrive password til sidst:)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 20:14

Jeg kan ikke huske hvordan, men du kan lægge et pre-password ind og bruge det.
Men som Caine siger der bliver hul lige i gennem og fri adgang for spam.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 08-08-03 15:01

Tak for svaret Caine. Det kan vist ikke lade sig gøre at fjerne det

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 08-08-03 16:15

np