/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
omvendt lyd
Fra : Suneee
Vist : 225 gange
20 point
Dato : 06-08-03 12:05

Jeg leder efter indstillinger som gør at jeg kan ændre min lyd. Altså så den lyd der egentlig skulle komme ud i højre højtaler kommer ud i venstre og omvendt.
altså en slags reverse audio. nogen der kan hjælpe mig med det?

Kommentar
Fra : x13

Dato : 06-08-03 12:28

hejsa
hvad er det for et lydkort du har da det ikke altid er den samme måde det skal gørse på
m.v.h
x13

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 06-08-03 13:37

hvad med at bytte ledninger eller bytte højtalerne om

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-08-03 17:02

På nogle lydkort kan du vende stikket på ledningen fra CD-rom / DVD .
Har du faste HT på skærmen. kan der lige byttes to ledninger i kablet.
Ellers holder jeg på catbody's forslag.
Jeg mener ikke du kan "taste" dig ombytningen.
Emesen.

Kommentar
Fra : Suneee

Dato : 06-08-03 17:58

Jeg bruger headset, ellers har jeg skiftet stik i mine højtalere.
Lydkortet er helt gammelt. Creative 128pci

Kommentar
Fra : x13

Dato : 06-08-03 23:26

hejsa
ok husk at se efter om du kan vende stikket på lydkorte det kan man mange gange gøre