/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Vandet er gået ??
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 05-08-03 02:23

Hej alle ..
Vi har en campingvogn hvor ovenlysvinduet pludselig blev utæt i kanten af vinduet på taget. Dette betød der løb vand ind i mellemlaget ..altså isolering m.m. Loftplader buler lidt m.m. Skal jeg bare tætte vindue på taget og glemme fugten eller hvad... hmmm..

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-08-03 09:46

Hej igen
Tjahh! Selvfølgelig skal du tætne skaden, men du skal sikkert også ha' dine loftsplader ned og udskifte den ødelagte isolering samt besigtige evt. følgeskader. Siden loftspladerne "buler" så er disse jo skadet af fugten, hvis du kan leve med det buler behøves du ikke skifte disse, men det er vigtigt, at få alt fugten væk... ellers udvikler skaden sig.
Ring evt. til vognfabrikanten eller nærmeste camping-center og lad dem råde og vejlede dig også.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : kiistat

Dato : 14-09-03 01:16

Hej F.Kyllesbech

Jeg synes godt nok at du skal se at få din campingvogn sat istand. Det er da for dårligt overfor din familie, at du lader det hele stå til, så du til sidst mister alle familiens værdier. Tænk på hvad I skal gøre næste år, når i ruller ud allesammen, og det hele er rådnet op. Tror du at din familie vil synes at det er spændende at komme frem til et "badekar" istedet for en lækker campingvogn ? Næh du, Få fingeren ud og få tætnet dit tag.

Det er sådan jeg selv plejer at gøre.

Knus og kram til dig og din familie

(Håber jeg får en præmie nu for mit svar til dig fra mig).

Kommentar
Fra : outdoor

Dato : 17-03-04 22:15

hej.
Du skal bruge noget der hedder dekalin, for silicone vil slippe med tiden nå du kører med din vogn.
MVH Søren