/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Padwico 880 Babyalarm
Fra : opelribe
Vist : 794 gange
150 point
Dato : 04-08-03 23:54

Er der nogen der kender denne babyalarm, som jeg fik anbefalet i en forretning i dag. De fortalte, at de havde en del problemer med Philips 465, b.l.a med laderen?
Hvis der er nogen der har erfaringer med Padwico 880 babyalarm, vil jeg blive glad, da jeg vil give min datter den i dåbsgave til hendes søn.
Den er jo noget mindre og meget smartere end Philips modellerne, men om den er god, har jeg kun ekspedientens ord for?
Med venlig hilsen
Henning.

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 05-08-03 09:00

Jeg har den welv, og det er bare en super alarm...
Jeg havde en Phillips først, men da jeg fik denne valgte jeg at bruge Padwico, da den er mere handy og jeg syntes også den har en bedre signalevne...

Håber da du får lige så god erfaring med den som jeg har haft...
Den er pengene værd!!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 05-08-03 09:01

Jeg har den selv, og det er bare en super alarm...
Jeg havde en Phillips først, men da jeg fik denne valgte jeg at bruge Padwico, da den er mere handy og jeg syntes også den har en bedre signalevne...

Håber da du får lige så god erfaring med den som jeg har haft...
Den er pengene værd!!

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 05-08-03 09:01

UPS!!

Kommentar
Fra : stefs

Dato : 08-08-03 01:11

Jeg kender den ikke, men jeg vil foreslå dig at give hende et par Cobra MT700, som alarm i stedet for. Læs neden for hvorfor og hvor den kan købes til billige penge.

Hvorfor give flere penge end nødvendig for en rigtig god babyalarm.

Cobra MT700 er at samligne med nova's dyreste alarm, og så kan den meget mere, da den også er en alm. walkie ved siden af.
Dvs. at den kan bruges mellem to biler på en ferie eller ligende, og når så ungerne bliver store kan de få dem i gave som walkie'er.
Række viden er 400m som babyalarm og ca. 3 km som walkie.

Prisen på i butikkerne ligge på 900-1.000,- men ved at købe den her http://www.microtalk.dk kan man få den til 658,- + 49 i porto.

Man sparer 200-300 kr og så får man noget som kan bruges til andet og ikke skal smides væk når ungerne bliver store.

/Steffen

Kommentar
Fra : stefs

Dato : 08-08-03 01:17

PS: en lader til den hvor begge kan tilsluttes koster 112,- (kan købes samme sted som MT700) og 2 sæt opladelige batterier kan købes hos T.hansen for 2x29,-.

/Steffen

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 10-08-03 23:34

Er af samme opfattelse som stefs mht. cobraen.. Den er suveræn. Jeg har brugt den i nu 5 mdr. og er ovenud tilfreds.
Ville bare lige foreslå at du også indhentede tilbud på den fra http://www.exrtremegame.dk hvor jeg har købt min... Kunne jo være at den kunne købes billigere her.

Mvh.

Moggi

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 10-08-03 23:42

Undskyld, webadressen skal rettes til: http://www.extremegame.dk

Moggi

Kommentar
Fra : stefs

Dato : 11-08-03 18:33

Der er ca. 50,- forskel og pt. er microtalk billigst, men hvem der er i morgen - må man selv lige checke, men microtalk og extremegame er de 2 billigst i DK på Cobra'en

/steffen

Kommentar
Fra : zenon77

Dato : 13-08-03 12:18

Hej Alle....

Jeg faldt lige over denne debat.
Jeg er indehaver af http://www.extremegame.dk
Og jeg kan oplyse at prisen er sat ned fra dd.

Mvh. Zenon

Kommentar
Fra : comaco

Dato : 01-09-03 10:33

Hejsa,

Jeg faldt lige over denne debat. Vi er distributør af Padwico i Danmark. Vi er glade for at så mange har været glade for Padwico 880. Denne model er nu ved at blive erstattet af en ny og endnu smaretere og forbedret udgave 883. er digitalkodet og har oplader til begge enheder. Derudover er det er superflot design med grafik og et flot baggrundslys på displayet. Vejl. uds. på alarmen er 899, men der er tilbud på den i Ønskebørn til 699! Dette er inklusive genopladelige batterier og oplader til begge enheder!

I vil kunne se alarmen på vor hjemmeside snarest på www.sundhedogvelvaere.dk/produkter_babyalarm.html.

God fornøjelse med alarmen!

Kommentar
Fra : comaco

Dato : 01-09-03 10:37

Hejsa,

Der sneg sig et punktum ind i linken her er den igen:
http://www.sundhedogvelvaere.dk/produkter_babyalarm.html