/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Søger hjælp til counter strike....Hurtig
Fra : Harbo21
Vist : 379 gange
200 point
Dato : 04-08-03 22:11

Hey, jeg har siddet og leget med skins, sounds og skiftet min kniv til en stor brødkniv.
Jeg vil hører om man kan få alt det normal frem uden at man skal til at slette det hele,
håber at i kan hjælpe mig hurtigt, skal nemlig snart spille en kamp....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-08-03 23:03

Hent cs på http://boomtown.net/da_dk/index.php og inst. det igen, du mister godt nok din autoexe.cfg fil, hvis du har redigeret i den. Men du kan jo eventuelt gemme den et andet sted, og på den måde kopiere den ind igen efter installationen... på denne måde kan du ha' flere liggende.

Du skal godt nok lige oprette en profil inde på boomtown men det er der jo ikke noget i vejen for...

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 05-08-03 09:10

Ja, så CLAN (søren) siger, så er det eneste vel nok at installere cs påny... Men lad være med at installere det OVEN i det gamle, eller slette det gamle... Gør ligesom jeg... Jeg har 2 cs-installationsfiler, hvor den ene er en TOTAL ren installation af cs, og den anden har jeg installeret bots+skins etc... Når jeg så skal spille cs med min klan bruger jeg bare den rene cs... Derved undgår jeg problemer med skins eller noget andet...

MVH Ostemanden!