/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
GPRS på s55 hos Telmore
Fra : clohse
Vist : 281 gange
50 point
Dato : 04-08-03 21:30

Hej alle

Er der nogen som kan hjælpe med at få en Simens s55 til at køre GPRS med Telmore??
Jeg har en SPV og den køre på GPRS

Tak...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 04-08-03 23:35

Hej clohse

Det vil da være det nemmeste for dig, at skrive en mail direkte til Telmore og spørge dem - så får du en rigtig og helt konkret vejlledning. De er ret gode til det, kan jeg hilse og sige, og så er de også hurtige med svarene

// Toupie

Kommentar
Fra : isac

Dato : 06-08-03 20:25

Hey clohse

V ik om du har fundet ud af d, men ellers skal du bare gå ind på din side på telmore, så er der en hel masse du kan tilmelde dig, bl.a. gprs, her skal du så gå ind og tilmelde dig, og så bare følge det som der står, det hele kommer af sig selv.

mvh...

Kommentar
Fra : stigge

Dato : 24-08-03 10:04

Hej Clohse

Jeg har ikke haft problemer med GPRS hos Telmore - og jeg har endda ikke tilmeldt mig den service på deres hjemmeside !!! Det eneste jeg har gjort er at aktivere GPRS (Menu 9.6.1) og så ellers startet med at bruge det !!! Jeg har brugt indstillingerne, som står både på Telmores hjemmeside, og TDC's hjemmeside ... Held og lykke ...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 12:10

Nu har denne tråd stået åben længe og da der ingen respons har været fra spørger, ønsker jeg ikke længere at abonnerer på dette spørgsmål.

// Toupie