/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Sovesofa
Fra : OffLine
Vist : 548 gange
500 point
Dato : 04-08-03 19:08

Jeg har altid gerne villet have en sovesofa, men min mor siger, at man sover rigtig dårlig på dem...
Men gør man det?! Dårlige/gode erfaringer savnes!
Hvis I har en god én, vil I så ikke nok skrive navnet på den?
På forhånd tak...
- Line

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 04-08-03 21:05

Hej Line

Hvid man køber en "ordentlig" sovesofa, som selvfølgelig også koster
en del penge, så ligger man ikke dårligt.

Jeg har selv en sovesofa, hvor der springmadras i, og densover man
i hvert fald rigtig godt på, efter min mening, og jeg kan jo kun tale
for mig selv.

Den er fra Ilva, og hedder LECCE IRIS, og koster kr.5998,-

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 04-08-03 23:34

Hmm. Jeg har en til 2000 kr foruden en seng Jeg sover ganske glimrene på begge.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 18-08-03 18:45

Læg dig på den, du har kig på - på et tidspunkt, hvor du er veludhvilet! Er du træt, føles alt, som man kan ligge på, jo som himmerige. Så vil din krop fortælle dig, om det er sagen. Selv har jeg prøvet gode og dårlige af slagsen.
mvh. pbp

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 18-08-03 18:46

Læg dig på den, du har kig på - på et tidspunkt, hvor du er veludhvilet! Er du træt, føles alt, som man kan ligge på, jo som himmerige. Så vil din krop fortælle dig, om det er sagen. Selv har jeg prøvet gode og dårlige af slagsen.
mvh. pbp

Kommentar
Fra : skallabar

Dato : 20-08-03 15:03

IKEA har en udmærket sovesofa, der hedder Beddinge til ca. 3000. Vi har 2 stk. som vores gæster bruger ofte og med glæde.

Mvh Lars

Kommentar
Fra : sidseldk

Dato : 20-09-03 12:42

Du skal købe en med springindlæg, og den koster fra ca.2000 kr. og opefter.

Kommentar
Fra : platonium

Dato : 14-11-03 11:05

Ja jeg ville egentlig også gerne vide, hvilken type man ligger bedst på og hvad man nu end laver på en sådan.