/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Adly super sonic: fjerning af ringende?
Fra : Mullaen
Vist : 191 gange
20 point
Dato : 04-08-03 16:46

Hej jeg kunne mega godt tænke mig at får at vide hvordan man fjerner begræsningerne/ringende på en adly super sonic hvis der er en som kan hjælpe mig med det, kunne det bare være pisse fedt. Tak

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 05-08-03 22:58

Heysa mester..

Hmm det er meget simpelt men du skal nok lige have værktøjet.. Det vil blive en meget lang historie hvis jeg skal forklare dig det, så jeg henviser dig videre til et direkte link med god forklaring og billeder.

www.scooter-tuning.dk - mener det står derinde et sted under tuning ellers må du lige se til så finder jeg noget bedre.
Mvh

P.S du skal vide 100 % hvordan du samler det igen.