/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rigtig juice reklamen?
Fra : amh
Vist : 485 gange
50 point
Dato : 04-08-03 13:12

Hejsa! hvem har lavet musikken til rigtig juice reklamen? den lyder noget alla: Today og så kan jeg ikke mere...
Håber nogle kan svare..
Venlig hilsen

Andreas
Ps. Har ikke flere points.. Sorry..

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 04-08-03 13:17

Facts
Musikken til Rigtig Juice og Smoothie's kølejuice er begge komponeret af George Keller, dog med forskellige tekster. Peter Busborg synger nummeret til Rigtig Juice reklamen, mens det er Heidi Bjerre
der medvirker og synger nummeret til Smoothie's kølejuice.

Begge reklamefilm kan ses http://www.rynkeby.dk/template.asp?pagesID=13&parentID=2&functions=movies

Nummerene er eksklusivt indspillet for Rynkeby Foods og findes derfor ikke i handlen.

Dette var noget jeg fandt på et andet lignende forum.
Håber du kan bruge det..!

Mikael

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 04-08-03 13:36

Hej amh - er sikker på du synes den minder om Saybia.

- for det er der mange der synes ....

og det er ikke Today men Stay ....

"I stay, to watch you fade away, I dream of you tonight
Tomrrow you'll be gone, it gives me time to stay
To watch you fade away, I dream of you tonight
Tomorrow you'll be gone, I wish my god you'll stay
Hey.....
Stay....."

men som Mikael skriver - den er specielt skrevet til reklamen.

Karina

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 04-08-03 15:03

For pokker da .... tror nu det er 25. gang nogen stiller det spg.. Prøv dog at kigge lidt i de andre indlæg først..

Nik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 18:25

...som solgaard sagde engang: http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/reklamekunstner.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 08-09-03 16:28

Ville det ikke være en ide at give point til en af svarene.:? så får du jo også point hvergang en læser dit besvarede spørgsmål.:!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:41

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 31-03-04 17:42

Nu siger jeg som HUGO... ØHHHHHHH...... HALLO er der nogen hjemme..?

Får ingen point for deres arbejde de har lavet med dit spørgsmål..? Kedeligt at man skal bruge tid og ressourcer på at hjælpe folk, og så gider de ikke sige tak ved at godkende et svar..!

Mikael

Kommentar
Fra : amh

Dato : 02-04-04 09:34

Det kunne jo være der kom flere svar Ikk!!!!!!?

/AMH!

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 02-04-04 09:46

FLERE SVAR...? Der er næsten gået et helt år siden du stillede spørgsmålet. OG hvad for et svar venter du på..? Du har jo fået et HELT præcist svar på dit spørgsmål..! Venter du på at sangerne eller sangskriverne dukker op her på kandu.dk og på magisk vis synger sangen for dig eller viser dig hvordan sangen blev skrevet..?

Jeg tror lige du må vågne og lugte lidt til naboens sure sokker, du får skam ikke flere svar til det her spørgsmål.. med mindrer du opretter en dobbeltprofil og svarer dig selv (som så mange andre gør herinde)..!

Uha.... sikke en smøre..

Mikael

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:15

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>