/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Sangskjulere
Fra : ockendon
Vist : 1960 gange
100 point
Dato : 04-08-03 11:50

Har nogen et godt forslag til en personlig sangskjuler til min mand som bliver 40?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-08-03 11:59

I og med den skal være personlig burde ideen jo komme ud fra et kendskab til personen, og det at han bliver 40 er vel ikke i sig selv den store bedrift, men han har måske en fritids interesse eller en beskæftiglese der kan afføde ideer?

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 04-08-03 12:02

Han er data-freak, glad for hunde og katte, har fingrene skruet forkert på

Accepteret svar
Fra : hellesally

Modtaget 110 point
Dato : 04-08-03 12:33

Hej Better...

Hvad med at investere i en stak tomme cd-hylstre, printe et billede ud af manden som cover og sangen på bagsiden ?

God fornøjelse.

Helle

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 04-08-03 13:07

Du kan også bruge et gammelt tastatur og pynte det. Så kan man folde et par sange og stikke dem ned mellem tasterne.

Held og lykke med festen

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 04-08-03 13:21

Hvad med en tøjhund eller kat, tømme den og lægge sangene i.

Jes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-08-03 14:25

Din mand er åbenbart ikke en "handyman". Køb en værktøjskasse, læg sangene i, pak den pænt ind i gavepapir. På et passende tidspunkt giver du "ekstra" gaven. Han pakker ud og skal selv dele sangene ud. Bagefter kan i jo altid bruge værktøjskassen til at samle penge ind til giro 413, eller hvad giornummeret nu er i dag.

Husk så lige at ønske:"Jeg vil have en handyman" med Venter på Far.

God fødselsdag.
Sommerhilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ockendon

Dato : 05-08-03 07:51

Tak for svaret hellesally.
         Dette synes jeg var det bedste forslag - og tomme cd-hylstre har jeg masser af.

Hilsen Ann