/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
HJÆLP til at slette en fil som ikke er d~
Fra : seals
Vist : 216 gange
50 point
Dato : 04-08-03 01:15

Min skraldespand viser at der er en fil i når jeg så vil tømme den får jeg at vide at det ikke er muligt at flytte mappen og at jeg skal kontrolere at stien og filnavnet er korrekt

hvad dælen gør man

Hilsen Seals

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-08-03 02:00

du kan gøre 2 ting
1. du kan lave 1 ny txt fil på dit skrivebord og så slette den så tøm din skraldespand
2 . du kan smide en boot disk (win98) i og så starte op med den og så slette mappen Recycled som ligger på drev c:
hvilket system køre du ??
og køre du fat32 eller ntfs ????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 07:17

Hvis det er systemfil/mappe du har hældt i skraldespanden, kan du ikke slette den. Kun gendanne den.

</MOLOVONLAJT>

Kommentar
Fra : seals

Dato : 04-08-03 12:06

Jeg går ud fra at jeg skal kalde tekst filen det samme som den fil jeg ikke kan slette ????

Hvis det er Ja til det så har jeg prøvet og jubiii skraldespanden er nu tom MEN næste gang jeg smed noget ud KLASK så lå den ikke eksisterne fil der igen og kunne igen ikke slettes

Jeg bruger Xp ntfs

Kommentar
Fra : seals

Dato : 04-08-03 12:06

Jeg går ud fra at jeg skal kalde tekst filen det samme som den fil jeg ikke kan slette ????

Hvis det er Ja til det så har jeg prøvet og jubiii skraldespanden er nu tom MEN næste gang jeg smed noget ud KLASK så lå den ikke eksisterne fil der igen og kunne igen ikke slettes

Jeg bruger Xp ntfs

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-08-03 17:56

Jeg håber du vælger -> 'Tøm papirkurv' og ikke -> 'Slet..' Fordi så er det rigtig nok: Du kan ikke slette (Papirkurven altså )

Bare en tanke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : seals

Dato : 04-08-03 18:06

*GG* ja jeg trykker på tøm papirkurv

Seals

Kommentar
Fra : technet

Dato : 04-08-03 23:23

hvad hedder den fil som du ikke kan slette ( det er bare for at gøre det lidt nemmere at finde ud af )
*.*

det kunne være en fæl vira ( men det tror jeg nu ikke)

men der er den mulighed at man booter op med en disk med ntfs reader
og så slette den manuelt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:14

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>