/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Demo's i DoD (dayofdefeat) ... kan noen ~
Fra : Playa2k3
Vist : 267 gange
180 point
Dato : 03-08-03 17:45

Hey.. jeg har været inde på clan-sah.com og downloaded en hltv demo og jeg har hentet den nederste af de 2... der spiller sah mod en clan i 2 maps.. Anzio og heutau

filerne i zippen jeg dl'ede var

anzio1
anzio2
heutau1
heutau2

så går jeg ind i console og skriver "playdemo anzio1 1.0"

Jeg har et billede af min console efter mine forsøg: http://www.esports-union.dk/forum/download.php?id=13

Jeg var også inde og downloade geekplay 6.0 og satte det op osv. derinde browsede jeg og fandt demoen anzio1 og så valgte jeg executable path som C:/Sierra/half-life/hl.exe og demospeed 1.0 og trykkede Play og console kommer frem med samme som på screenshottet...

Nogle der kan hjælpe ? PLease!!!

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 16-08-03 11:24

I have NOOOO fucking clue...Men takker da for linket

tror sgu liige jeg henter et pae demo'er osse

McFly*FHH1*

Kommentar
Fra : etdye

Dato : 11-06-04 08:42

nu skal jeg lige være helt med, du ville gerne havde hjælp til at se de demoer du har hentet ????????????????????????????????

Kommentar
Fra : Playa2k3

Dato : 11-06-04 16:10

Qhh generalt naar jeg koerer dem i geekplay skriver den bare en fejlmeddelelse