/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
stjerner
Fra : barslev
Vist : 682 gange
50 point
Dato : 03-08-03 09:01

Jeg har lavet en masse stjerner af gavebånd i 2 forskellige størrelser men jeg kan ik komme af med dem,jeg synes de ser flotte ud,er der nogle der har en ide?

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 03-08-03 09:29

Tag dem med på torvet, eller et kræmmermarked. Du kan også lave en internet-butik, eller tage rundt til butikker der handler medkunsthåndværk o.l. Har du en stor produktion kan det måske være intersandt at henvende sig til nogle af de store indbokæder.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-08-03 09:34

Hvordan anvender du selv de færdige stjerner?

mvh ans

Accepteret svar
Fra : viskinge

Modtaget 50 point
Dato : 03-08-03 11:07

Det kunne være en god ide, hvis man kunne se dem, her på nettet. Prøv om du ikke få dem på en hjemmeside.
Kender nogle der bruger sådan nogle, til dekorationer, så jeg tror ikke de er umulige at komme af med, men man er altså nødt til at kunne se hvad man køber.

MVH

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 03-08-03 11:24

svar til ans
jeg kan lide at lave dem.

jeg har ikke en hjemmeside men hvis i vil se dem kan i jo komme op og se dem

Godkendelse af svar
Fra : barslev

Dato : 03-08-03 11:25

Tak for svaret viskinge.

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 03-08-03 12:07

Når du har lavet så mange af dem må der jo være et formål med dem ?

Men jeg sidder og tænker på om du ikke kunne lave uroer af dem, måske de så var nemmere at komme af med ?

Ellers skal du måske have fat i nogle der laver papirklip, de kunne se søde ud imellem klippene tror jeg.

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 04-08-03 17:20

hvis nogle af jer der har svaret vil se dem og evt købe kan i skrivet til mig på e-mail
bangbarslev@yahoo.dk

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 02-09-03 18:32

hvis i gerne vil se dem eller kender nogle der vil så kriv til mig på bangbarslev@yahoo.dk

Kommentar
Fra : Kenneth_C

Dato : 21-10-03 09:58

Jeg har lavet en opskrift på hvordan man laver hjerter og juletræer af gavebånd..Hvis der er nogen der er intressert så kan jeg ligge den ud..

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 21-10-03 12:38

svar til kenneth_c
det vil jeg da gerne have at du gør

Kommentar
Fra : Kenneth_C

Dato : 21-10-03 13:58
Kommentar
Fra : Kenneth_C

Dato : 21-10-03 13:58
Kommentar
Fra : barslev

Dato : 21-10-03 15:32

tak kenneth

Kommentar
Fra : Kenneth_C

Dato : 21-10-03 17:37

det skal hertil siges at jeg selv har lave tegningen..så er der nogen spørgsmål så bare sig til

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 21-10-03 18:24

ok.der mangler en forklarning på hvordan du laver dem

Kommentar
Fra : Kenneth_C

Dato : 21-10-03 20:36

hmm tjaa det kan der være noget..men hvis man kan lave stjernerne så vil jeg mene at man også kan lave dem her...men jeg vil kigge på det..

Kommentar
Fra : Sara973

Dato : 30-09-07 23:41

jeg har mødet en hjemme side med julestjerner og hjerter
også i gave bånd jeg synse det er kolgt fund på
person har lave dem i 3 - 4 størrelse og i mange farver
og med tape på så man kan hænge dem op
jeg hvis ikke man kun lave alt det med gavebånd

jeg synse også du skulle lave sådan en hjemme side
tag billede af alle de stjerner og hjerter du har lavet
og sid dem på en side

du kan se hjemmeside her
http://www.123hjemmeside.dk/IceHearT-Design
synse du skulle kigge

med venlig hilsen

Sarah Hansen