/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
slankekonsulent
Fra : llo
Vist : 531 gange
100 point
Dato : 02-08-03 13:35

Kender I nogle selvstændige af ovenstående slags?

Hvordan er konkurrencen som selvstændig? Jeg tænker på at køre ud til folk!

Lone

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 03-08-03 11:17

Jeg arbejder som alternativ behandler ,jeg håber at kunne rådgive om slankning senere, når jeg har løst mit eget problem,
med overvægt,men ja konkurencen er hård fordi der er så mange bud på folks penge, du konkurerer med alle slags slankemidler ugebladsslankekure slankebøger helsekost, helsecentre ,
Zooneterapeuter vægtkonsulenterne osv. men hvis du er god og givewr dig tid vil du sikkert kunne bygge en kundekreds op i løbet af et par år, men leve udelukkende af det? det er svært.

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 03-08-03 11:17

Jeg arbejder som alternativ behandler ,jeg håber at kunne rådgive om slankning senere, når jeg har løst mit eget problem,
med overvægt,men ja konkurencen er hård fordi der er så mange bud på folks penge, du konkurerer med alle slags slankemidler ugebladsslankekure slankebøger helsekost, helsecentre ,
Zooneterapeuter vægtkonsulenterne osv. men hvis du er god og givewr dig tid vil du sikkert kunne bygge en kundekreds op i løbet af et par år, men leve udelukkende af det? det er svært.

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 03-08-03 11:18

Jeg arbejder som alternativ behandler ,jeg håber at kunne rådgive om slankning senere, når jeg har løst mit eget problem,
med overvægt,men ja konkurencen er hård fordi der er så mange bud på folks penge, du konkurerer med alle slags slankemidler ugebladsslankekure slankebøger helsekost, helsecentre ,
Zooneterapeuter vægtkonsulenterne osv. men hvis du er god og givewr dig tid vil du sikkert kunne bygge en kundekreds op i løbet af et par år, men leve udelukkende af det? det er svært.

Kommentar
Fra : abricon

Dato : 03-08-03 11:18

Jeg arbejder som alternativ behandler ,jeg håber at kunne rådgive om slankning senere, når jeg har løst mit eget problem,
med overvægt,men ja konkurencen er hård fordi der er så mange bud på folks penge, du konkurerer med alle slags slankemidler ugebladsslankekure slankebøger helsekost, helsecentre ,
Zooneterapeuter vægtkonsulenterne osv. men hvis du er god og givewr dig tid vil du sikkert kunne bygge en kundekreds op i løbet af et par år, men leve udelukkende af det? det er svært.

Kommentar
Fra : trofazt

Dato : 20-08-03 16:33

Hejsa Lone

Kontakt mig på e-mail carstengroenborg@jubiimail.dk

Jeg er selvstændig forhandler af ernæringsprodukter til ind -og udvendig brug, fra verdens førende firma !!!

Mvh.

Carsten.