/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
program til marathon
Fra : freddiemercury
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 02-08-03 09:04

hej jeg skal løbe marathon næste år i oktober
men mangler et godt træningsprogram dertil
har tidligere set et program hvor man skulle
løbe 10 km på tid, og derfra kunne man selv
sætte de forskellige tider ind i programmet
hvor hurtig man løbe de forskellige dage
nogen der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : beiv

Dato : 02-08-03 12:13

hej freddiemercury.
Jeg ved ikke helt om det er sådan noget som dette du søger, men prøv at kigge på denne side: http://www.oleweb.dk/26_uger.html
Det kunne være det du er ude efter.

M.v.h.
Beiv

Kommentar
Fra : emilie1982

Dato : 03-09-03 16:59

Hej
Du kan få et personligt program tilsend hver uge på mail, hvis du går ind på www.netdoktor.dk/sport/program_valg.htm
Der taster du dit niveau, dit mål (marathonløb), din puls, hvor længe du har til at forberede dig og så er du klar. Du bestemmer selv, hvornår programmet skal starte, og så får du den første mail med oversigt over din træning for den første uge.

Venlig hilsen
Emilie