/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Snusere.
Fra : hagbart1
Vist : 297 gange
100 point
Dato : 02-08-03 06:26

Jeg har fundet et program der hedder "Peerguardian" er der nogen der ved om det virker,eller er det spild af diskplads.
Mvh.Hagbart1.+Godmorgen.

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 100 point
Dato : 15-09-03 20:29

Hej hagbart1

Hvis du ikke benytter kazzaa eller ikke benytter det til noget ulovligt har du ingen glæde af programmet. Hvis du derimod downloader musik og andet pirat haløj gennem Kazzaa, så skulle programet efter sigende kende IP-adresserne på antipiratfirmaerne og løbende opdatere dem. Således vil det blokkere for folk der benytter disse IP-adresser. En ting kan jeg dog forsikre dig og det er at hvis de først har fået øje på dig så skal de nok få fat i dig uanset om du benytter "Peerguardian" eller ej. Ikke meget er nemmere end at skifte IP-adresse. Jeg selv f.eks. har dynamisk ip-adresse og jeg skifter derfor automatisk ip-adresse op til flere gange dagligt har jeg bemærket.
Konklusionen må være ja det kan sikkert blokkere for en række kendte ip-adressers adgang til din filserver (Kazzaa), men i praksis vil det ikke have den store effekt.
Du kan eventuelt læse mere her : http://www.freefiles.dk/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=174

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : hagbart1

Dato : 20-09-03 08:02

Tak for svaret srhansen.
Jeg havde læst den nævnte artikel,det var der jeg fandt programmet,eller retter det var et link fra Verdens navle.
Men endnu engang tak for svaret,så vi skrotter programmet.
Ha`en god weekend,hagbart1.