/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hvor kan man købe billige blækpatroner?
Fra : dhede
Vist : 471 gange
39 point
Dato : 01-08-03 22:53

Der skulle vel ikke være nogen som
kunne fortælle mig, hvor man kan
købe blækpatroner, billigst muligt?
hvis du kender en adresse, så skrive evt et link...
Eller det kunne jo også være at du kendte en forhandler?

Mvh Dh

( Til en HP Deskjet 840c)

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 01-08-03 22:59

www.inkclub.com

HP DESKJET 840C

Blækpatron Nr 15, sort 161:-
Blækpatron Nr 17, farve 218:-

Kommentar
Fra : dhede

Dato : 01-08-03 23:12

og på forhånd 1000 tak for hjælpen til jer som skriver..

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-08-03 01:31

GAD's boghandel skulle efter sigende være meget billige

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 02-08-03 01:38

Nåh, ja så er der jo også:

http://www.genfyld.dk/

og
http://www.mi9mal.dk/shop/, når de ikke holder ferie

og selvfølgelig
http://www.fyldselv.dk/

Så der er nok at vælge imellem

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-08-03 06:15

Nu ved jeg ikke hvor du bor. Her i Odense er de billigst her:

http://www.proconsult.dk/katalog/m_pr/s_pr-sup/

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 02-08-03 07:24

www.inkclub.dk
Sigurd Rasmussen Skolegade 4A Valby
mvh OW

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 02-08-03 09:25

Jeg har undret mig såre over den store prisforskel der er på printpatroner.
Sidst så jeg prisen på patroner fra et hollandsk firma "Wecare" som bl.a. forhandles af Bingo Foto, og spurgte en bekendt der hendler med div. udstyr til alt inden for EDB, hvordan dette hang sammen.
Jeg påstod at f.eks HP kunstigt holdt priserne oppe, for at score en mega fortjeneste. Han forespurgte så hos en der har noget med HP at gøre, og fik følgende svar, som jeg her citerer:

[citat]
> Angående priserne på blækpatronerne, så er det ikke kun mængden af blæk,
som
> har
> indflydelse på prisen. Printhovedet, som sidder på patronen, er jo
> forskellig.
> C1823DE er baseret på PhotoRet II teknologi, og C6578AE er baseret på
> PhotoRet
> III teknologi. Hvor PhotoRet II er som alm. dpi print (dvs. prikker ved
> siden af
> hinanden), så er PhotoRet III en teknologi, hvor farverne bliver blandet,
> inden
> dråberne kommer på papiret. Det er også derfor, at de kan lave endnu bedre
> farve
> overgange osv. Derfor er der mere teknik/intelligens i disse patroner, som
> derfor også gør dem dyrere. Men samtidig bliver dråbestørrelserne mindre,

> samme mængde blæk giver flere siders udskrift. Derfor er det hvor mange
> sider,
> de kan udskrive og ikke stk prisen eller literprisen, som man skal kigge
på.
> Og
> man skal huske, at blækprinteren i princippet ikke kan noget. Det er
> blækpatronen, som er det afgørende enhed. Det er også derfor, at hvis man
> har en
> HP Deskjet og sætter en uoriginal patron i, så er det i princippet ikke en
> HP
> printer længere, da det ikke er samme teknologi i patronen (printhovedet).
[/code]

Om dette så er sandt eller ej, ved jeg ikke. Men dyre er de.
Når man sammenligner priser, skal man selvfælgelig være opmærksem på mængden af blæk patronerne indeholder.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fran32

Dato : 05-08-03 15:13

hej
du kan også prøve www.fill-it.dk
de tager kun 100 kr for en opfyldning pr patron

Kommentar
Fra : hevara

Dato : 16-08-03 09:28

Prøv på www.trykspar.dk
Der køber jeg altid til min HP og har gode erfaringer med forretningen hurtig levering

Kommentar
Fra : hevara

Dato : 18-08-03 17:21

www.trykspar.dk tager kr 218.00 for en farvepatron HP 6625A og kr 119.00 for en sort HP 51645 som begge passer til 800 serien

Kommentar
Fra : Doster

Dato : 26-08-03 10:13

Fakta har genopfyldningsfarver til 50.00 for et sæt farver

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 28-08-03 13:38

ALDI har genfyldningsfarver endnu billigere (40 kr.)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 21:24

Da jeg er meget sikker på, at dette spørgsmål aldrig bliver lukket skriver jeg bare denne kommentar, for at få lejlighed til at fjerne "fluebenet" så jeg ikke får flere mail.

Med venlig hilsen

Frank

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-08-03 21:27

Jeg glemte at fjerne ...................
så derfor er jeg her igen

Kommentar
Fra : ruthy43

Dato : 04-05-06 15:11

prøv her
http://www.blaekgrossisten.dk/

ruthy43

Kommentar
Fra : hevara

Dato : 04-05-06 21:18

Der er en her der skriver www.trykspar.dk tager 218,00 for farve og 119,00 for sort. Dette er ikke korrekt 6625 som er farve koster 165 med 54% ekstra blæk 51645 passer ikke til HP840 men det gør 6615 til 99,00 med 67% mere farvestof i og så er der det gode ved det at hvis man betaler med dankort på siden koster det kun 20,00 i porto. Jeg køber alle mine patroner hos vedkommende og har gjort det de sidste par år og har aldrig haft dårlig erfaring.

Hilsen hevara