/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Udlejning
Fra : food_life
Vist : 498 gange
32 point
Dato : 06-01-02 21:32

Udlejning

Såfremt en ejerlejlighed udlejes skal der selvfølgelig laves et skattemæssigt regnskab, hvad er kravet? Må alle omkostninger i forbindelse med vedligeholdelse af lejligheden trækkes fra? Hvad med nyinvesteringer? Hvordan opnås det skattemæssige fradrag fra dag 1, hvor lejligheden købes og udlejes?
Andre oplysninger som kan bidrage til at belyse emnet er meget velkomne. På forhånd tak!

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 32 point
Dato : 06-01-02 23:20
Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 06-01-02 23:32

Tak for svaret PARKENSS.

Kommentar
Fra : gal

Dato : 26-09-02 23:57

gæm alle kvitteringer fra din udlejningsejendom og dit eget hus
hvis det bare giver et lille overskud er der aldrig vrøvl med skattefar
og få så en revisor til at lave dit regnskab det kan godt betale sig da du ikke kan følge med i alle regler

Kommentar
Fra : john86

Dato : 02-10-07 20:12

se med i kontant på tirsdag kl 2140 på dr1 de tager røven på folk .. vil ikke give penge tilbage ..