/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
HJÆLP - Gilera DNA(50)!!!!!!!!!!!
Fra : toto007
Vist : 1019 gange
20 point
Dato : 31-07-03 14:56

Jeg er en dreng på 15 år som gerne vil have en Gilera DNA, men der er bare lige et problem for det er en 45'er og hvor gammel skal man være for at køre 45'er? og er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med den? og er der nogle der ved hvad sådan en koster.......? men kan man ikke få den som 30'er (gilera DNA50) måske...?

hilsen Simon

på forhånd tak.........

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-07-03 15:42

Den kan kun fåes som 45'er, du kan ikke få den som 30'er.... Du skal være 18 for at få kortet, så du må kører 45'er!

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 01-08-03 17:48

hey toto..

Beklager min ven... du bliver nød til at finde noget andet, men hvis du er til det lidt vilde burde du kigge efter en Suzuki RMX / MMX

Loven siger man skal være 18 år, for at køre på en 45ér - SKOD LOV !!!

Gilera DNA:
Scooter 45 / FÅS IKKE SOM 30ér
den koster 23.445 Kr. - så havde jeg FANDME KØBT EN BIL ISTEDET !!!!! ellers led efter en Suzuki RMX (6 gear) - rimlig provo !!!

Kommentar
Fra : toto007

Dato : 04-08-03 17:19

hey thomse

den der suzuki rmx/mmx er det så 30'er og hvor meget koster de så......og hvad for en kan du anbefale.......

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 04-08-03 18:00

Yep Suzuki RMX er en 30ér den R mega fed, men den har 6 manuele gear og det er alt for meget at skifte imellem til så lav fart. Hvad jeg kan anbefale er selvfølgelig smag og behag. MEN Suzuki RMX er mega fed, men koster også 18.000 Kr. som ny. Jeg plejer at køre på scootere som Yamaha Jog, Aprillia Sonic osv.. dem kan jeg godt lide og er gode til en billig penge !

Håber du kan bruge det til noget ellers spørg løs, Mvh

Kommentar
Fra : SUPERSONICWAVE

Dato : 07-08-03 22:31

Gilera DNA ..Så skal du købe et stel nr. til enten en GILERA STALKER / PIGGIO NRG MC2

Kommentar
Fra : SUPERSONICWAVE

Dato : 07-08-03 22:31

Gilera DNA ..Så skal du købe et stel nr. til enten en GILERA STALKER / PIGGIO NRG MC2
Koster 500-3000

Kommentar
Fra : SUPERSONICWAVE

Dato : 07-08-03 22:31

Gilera DNA ..Så skal du købe et stel nr. til enten en GILERA STALKER / PIGGIO NRG MC2
Koster 500-3000

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-08-03 06:07

Supersonicwave > Har du tænkt dig at købe et stel nr., og så bare klistre det på ? Eller evt. selv banke det ind i jernet ?.....

Kommentar
Fra : SUPERSONICWAVE

Dato : 11-08-03 21:22

JON<<< PÅ DNA ER DET EN 6 PUNKTS SVEJSNING. DE BRÆKKES AF : OG DET NYE STEL NR PÅ-SVEJSES! DET ER BEDRE AT KØBE ET BRUGT DA DU VED SELV AT "HUGGE" DET IND I EN PLADE, IKKE KAN VÆRE SIKKER PÅ AT DET FINDES.:!