/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Hvad er det gal med Mail?????
Fra : denny
Vist : 256 gange
20 point
Dato : 31-07-03 12:08

Hej alle,

Jeg er meget nye i internet programmering, jeg har lavet lille hjemme sider hvor er der mugligt book hotel, Problemet er at når man udføre formularer og trykker på send så kommer det denne meddelse

"CDONTS.NewMail.1 error '80020009'
Unable to connect to server
/send_email.asp, line 121
"
på min pc i hjemme virker fin, men jeg har lejet et web hotel hos b-one. hvad skal gore please hjælp

mange tak i forhånd
denny

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 31-07-03 13:09

Det ser ud til at der er en fejl i linie nr. 121 - kan du prøve at kopiere den ind her, så kan jeg kigge på det?

Mvh
Steen

Kommentar
Fra : denny

Dato : 31-07-03 13:49

Hej Steen

Mange tak for kommenter, men det var gal med min DNS.. jeg fik det lavet

mvh.
denny

Kommentar
Fra : possum

Dato : 12-09-03 16:53

Hej Denny

Jeg har akkurat det samme problem , også hos b-one , gider du at e-maile løsningen til mig ?

mvh Jan