/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Chat i Battlefield mm.
Fra : nicc
Vist : 349 gange
140 point
Dato : 30-07-03 14:41

Hej alle
Er der nogen der kan svare på hvordan man får ping og frames pr. sec. til at stå konstant og ikke kun i spawn vinduet.
++
Er der en måde hvorpå man kan få vist en længere chatliste i standartvinduet.
Jeg har søg forskellige steder, men uden held, så jeg ville blive glad for et svar.

På forhånd tak
Nicc

Kommentar
Fra : DaveHS

Dato : 19-08-03 09:59

Nej, man kan ikke forlænge eller forkorte chatlisten.
Du får mindre ping for hver gang du skyder og dræber nogle.. Og det kommer an på hastigheden på modemet og computerens DDR ram!!

m.v.h.
Dave HS

Kommentar
Fra : nicc

Dato : 19-08-03 10:57

Det lyder som om du mener at jo flere du dræber jo bedre forhold får du. Det det er lidt strengt.
:)
Men vil det sige at man ikke han få pingen og frames pr sec af se i combat-skærmen?
vh Nicc