/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
oplåsning af mobil
Fra : aretica
Vist : 334 gange
20 point
Dato : 30-07-03 13:07

Jeg har telmore og søger ny telefon. evt. moterola v66 eller en anden feminin mobil.

Hvis jeg køber en tlf med tilskud fra et andet mobilselvskab, kan jeg få den låst op inden perioden på ½ er overstået ?
Jeg er indstillet på at betale til et evt. andet billigt abonnemt i ½ år.
Hvor lang tid går der fra jeg har købt den til låsen er ophævet og kan benyttes med mit telmore abonnement

KH
Camilla Nissen

Kommentar
Fra : lennie_

Dato : 30-07-03 14:54

Hej Camilla,

JA du kan godt få låst en moltelefon op. Enten hos en unlocker eller der hvor du har købt den de tager nogle penge for det - alt efter hvor du køber den og om der er et specielt tilbud sammen med et specielt abn. Typisk vil det koste 300-500 kr at få låst den op.

Du får tit en meget billigere telefon ved at købe med nabn og lægge det nye simkort i skuffen i 6 mrd.

Alt efter hvor igennem du køber din mobil vil der gå fra 15 min (i en tdc butik og via Sonofons website) til flere dag for de selskaber der sender koden til dig per brev.

MVH

Lennie

ps. Skal du have en feminin mobil ville jeg da vælge en Siemens SL55 ( Fed telefon ... bare darn feminin)

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 30-07-03 15:16

Hej Camilla,
en mulighed er at købe en brugt mobil u. simlock gennem Den Blå Avis (www.dba.dk). Begge mine døtre bruger Telmore og har købt en brugt mobil gennem den blå avis.

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 31-07-03 14:40

ELLER - du kan jo købe et eller andet nokia og få låst skidtet op gratis! Giv i hvert tilfælde ALDRIG mere end 50 kr for at få låst noget op, for så er du sku blevet snydt!
Kig lidt rundt her inde på Kandu.dk og du vil se at der er masser af hints til steder du kan få låst den op - prøv eventuelt det andet forum der kun omhandler unlocking af mobiltelefoner :)

Kommentar
Fra : Wogelius

Dato : 31-07-03 17:33

Du kan gå ind på denne hjemmeside og undersøge om de kan låse din mobil op og hvor meget det koster.
Det virker jeg har prøvet...
Her er hjemmesiden www.unlock.dk

Kommentar
Fra : aretica

Dato : 01-08-03 00:18

Nu har jeg fået en siemens c45, som er fra Debetel, hvor kan jeg låse den op ?

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 01-08-03 11:51

Eftersom det ikke er en nokia vil jeg tro at du bliver nød til at få adgang til et kabel, dvs. en unlocker der tager penge for det. Dem findes der masser af - bare søg på nettet eller følg nogle af de links der bliver referret til her i forumet...