/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Nyrebækkenbetændelse
Fra : rompet
Vist : 1822 gange
40 point
Dato : 30-07-03 12:50

Når nu Tranebærsaft skulle være godt mod blærebetændelse, mon det så også virker mod Nyrebækkenbetændelse, der jo kan udvikles fra blærebetændelse?

Accepteret svar
Fra : 7409

Modtaget 40 point
Dato : 22-08-03 08:14

Hej
Tranebærkapsler virker kun mod blærebetændelse fordi det har en forebyggende effekt. Det gør at bakterierne i urinen ikke kan leve. Derimod for nyrebækkenbetændelse har det ikke nogen effekt, desværre. Men har man tenens til blærebetændelse så er det en god ide at spise tranebær forbyggende.

Vh. 7409

Kommentar
Fra : nsl

Dato : 15-09-03 16:19

det er rigtig at nyrebækkenbetændelse er en opadgående blærebetændelse, jeg kan kun anbefale at du drikker gyldenris te og kombinere det med a og e vitamin, men sørg for rigeligt at drikke, så du får nyrebækkenet skyldet igennem, når det er overstået brug da tranebær for surhedsgraden i blæren.

Godkendelse af svar
Fra : rompet

Dato : 16-09-03 08:53

Tak for svaret 7409.