/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilke Scooter.....?
Fra : Jezzer
Vist : 389 gange
40 point
Dato : 30-07-03 09:11

Hvilke scooter skal jeg købe.
Speedfight 206 wrc el. benelli 491 st
De er begge 30ere....? og svar både for og imod.
Tak....!

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 50 point
Dato : 30-07-03 10:28

Peugeot Speedfight 2:
Jeg har lige være på bornholm, og der mødte vi 2 gutter der begge lige havde købt en speedfight2, den ene havde den normale version og den anden havde Furious versionen! Jeg prøvede begge to og jeg syntes de begge to var rigtig fede udseende mæssigt! Jeg blev helt forelsket i Furious versionen, jeg syntes det nøgne styr og digitalt display er alt for fedt! De er dog lidt kedelige standart, men det kan der jo gøres noget ved! De er også forholdvis store og tunge, men det syntes jeg ikke gør noget...

Benelli 491:
En benelli er en gennemført scooter. Dens design er virkeligt i en klasse for sig selv. Den er AC som 30'er, du kan få den som LC i 45'er model... Jeg kender en der arbejder hos den danske importør af benelli (og pgo,suzuki,gilera osv.) han siger at den er alt for fed, men man skal lige vende sig til den, da man sidder lidt anderledes og drejer lidt anderledes end på de fleste andre scootere, det er dog ikke noget problem, han nævnte det bare....

Er speedfight wrc ikke det samme som 2 ?

Godkendelse af svar
Fra : Jezzer

Dato : 30-07-03 13:44

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : Jezzer

Dato : 07-08-03 20:09

jeg tager en speedfight

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 08-08-03 05:58

Okay, så ville jeg klart vælge Peugeot Speedfight 2 FURIOUS !!! Den er alt for fed med nøgenstyr og digital speedometer!