/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Batteriet på en Honda SFX?!
Fra : lassedalsgaard
Vist : 476 gange
175 point
Dato : 29-07-03 20:04

Hvor er plus- og minuspolen på batteriet på en Honda SFX?! Og hvordan finder jeg frem til dem?! Der sidder sådan noget hvidt plastic ovenpå batteriet med nogle ledninger i, hva er det?! Og hvor stor en belastning kan batteriet holde til?!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 30-07-03 21:14

Det kan da ikke være særligt svært at finde polerne ? det er de små betal dimser ledningerne sidder fast på, http://129.142.31.8/DAT/pic/l/34405865000.JPG på billedet kan du se plus polen!

Kommentar
Fra : lassedalsgaard

Dato : 30-07-03 22:46

Det er det nok heller ikke så :D
Men det er mere det der plastic der sidder ovenpå, hvordan får jeg det af uden det går i stykker?!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-07-03 06:54

Hmm... Jeg har ikke en SFX selv, så du må lige forklare hvad det er for noget plastik du snakker om? Er batteriets top dækket med plastik eller hvad ?

En anden ting, hvad skal du egentligt bruge polerne til?

Kommentar
Fra : scoopboy

Dato : 31-07-03 13:44

På begge sider af det stykke plastic er der et sted hvor du kan trykke ind. Du skal bare trykke ind på begge sider og så kan du tage den af.

Kommentar
Fra : lassedalsgaard

Dato : 31-07-03 19:44

Jon:

Skal ha sat noget ekstra lys og sårn noget på :D

Kommentar
Fra : lassedalsgaard

Dato : 31-07-03 19:44

scoopboy:

Takker ;D

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 31-07-03 21:55

ok, er det dioder og neon rør vi snakker om ?

Kommentar
Fra : lassedalsgaard

Dato : 01-08-03 07:31

Jon:

Indtil videre kun dioder

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 01-08-03 16:45

Okay, så kan jeg klart anbefale www.raunholt.dk han har en fed service og er pisse flink!

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 01-08-03 17:43

kan kun sige: HUSK SIKRING !!!!!! - TALER AF ERFARING

thomse

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 01-08-03 17:44

tag en en skruetrækker (kærv) og vrid forsigtigt plastiken af batteriets top, så kommer du frem til polerne..

forresten siger "STEL" dig noget ???

Kommentar
Fra : lassedalsgaard

Dato : 02-08-03 09:57

thomse:

Stel?! Naarh, hvorfor?! Er det da noget vigtigt?! :)

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 02-08-03 22:56

find plus polen og så hvis du ik kan kome til minus har du stel at tage fra