/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Ericsson p800
Fra : birg0067
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 29-07-03 19:01

Jeg er den nye lykkelige ejer af Ericsson P800 ............... Men mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg får lydfiler f.eks. Mp3, ned på min memery stick duo, som er i min mobil, fra pc. Ved hvordan man sync, men det kan man ikke bruge ........... tror jeg ............... Hvordan gør man ...........

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 29-07-03 23:10

jo du skal gøre det via sync.! brug explorer i sync..! sådan gør jeg i hvert fald med min SPV..

Prøv og stil dit spørgsmål i kategorien "mobiltelefoni" så får du nok flere svar..! eller gå ind på www.mobildebat.dk der får du sikkert svar..!

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : birg0067

Dato : 30-07-03 17:24

hvad mener du med explorer i sync .......

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-07-03 17:30

bruger du active sync..? så er der en knap der hedder explorer så kommer der et vindue frem med et ikon der hedder "mobile device" eller sådan noget..

tryk på den og du ser hele indholdet på din phon.. + du kan flytte programmer fra og til telefon.. (kan kun sige hvordan jeg gør med min SPV men siden du nævner sync tror jeg det er samme princip.!)

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : birg0067

Dato : 30-07-03 17:43

nu er jeg helt væk angående active sync, hvordan sætter man det til.......

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-07-03 17:50

det er et program til din pc...

bruger du ikke BT..?

Kommentar
Fra : birg0067

Dato : 30-07-03 17:54

nej....jeg bruger ikke BT........og jeg har ikke active sync........hvordan får jeg den, er den på cdén????????

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 30-07-03 18:06

jamen du skal da buge BT for at connecte til pc..

Kommentar
Fra : birg0067

Dato : 30-07-03 18:12

jeg bruger usb

Kommentar
Fra : kabumski

Dato : 11-09-03 20:00

det er ikke noget problem, når du har instaleret p800 suite så skulde du meget gerne have en ikon på dit skrivebord der hedder "my p800".... og så skulde du nok kunne finde ud af det, eller er p800 ikke lige noget for dig...