/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Lady Cake : Hvor i alverden ?
Fra : molokyle
Vist : 2059 gange
28 point
Dato : 29-07-03 11:54

Jeg er stødt på en kage jeg ikke kender : Lady Cake.

En bruger skrev:

[citat]
Skal det endelig være, så skal det være en Lady Cake. Den med denne skønne duft af Arsenik, og det ulækre syntetiske lag under chokoladen på toppen.
[/code]

Hvor i alverden købes denne delikatesse ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-07-03 13:24

Molokyle

Den fås da i velassorterede kiosker og minimarkeder, samt ISO, Prima you name it.

Go find it, You'll never regret.

Ram2

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-03 17:07

Gi' bare én adresse i København og jeg skal straks sætte pløkkerne i denne afskyelighed !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 29-07-03 18:12

Hvad er en ladycake - lyder vidunderligt rædsesfuldt. er det en slags mazarin?. Kan ikke erindre at jeg har set eller hørt navnet før. Måske en afløser til kongen af købekager - citronmånen*S*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-03 18:23

Nix Bix smoelfemor -> Her er DanCake : http://www.dancake.dk/

'Lady Cake' findes IKKE i sortimentet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-07-03 18:37

>Molokyle.

ISO er ude, jeg går videre. Men du må være tålmodig.

Ram

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 28 point
Dato : 29-07-03 18:43

>Molokyle.

Jeg har lige kigget på sortimentet fra Dan Cake, og ser til min store overraskelse, at den "kage" der hedder "Danish Luxury - 300 g. Kiwi" mistænkeligt ligner den omtalte Lady Cake. Jeg er lige ved at tro, at den Kiwi sag, er den Gl. Lady Cake, der har fået et Brush Up.
Det skal lige koste mig en opringning i morgen til DAN CAKE A/S.

Du hører nærmere.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-03 18:44

Ok. men lækkersulten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-07-03 18:46

Ja det da ved Gud jeg er. Må nøjes med en kanelgiffel til aftenS kaffen.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-03 18:48

Citronmåne her... og så er det ikke engang løgn Varm chokolade til mmmmhhh.............

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-07-03 18:52

Hvis jeg ved hjælp af velsmurt retorik kan få dem til at sende et vareprøve sortiment, må du få halvdelen.

Den der Citronmåne, er fan... tør og kedelig, så hellere en lidt klæbende kanelgiffel.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-03 18:59

Ser godt nok ufordøjelig ud. Må prøves : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/kiwi.jpg

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-03 19:02

Dyt imorgen, hvis du får hul igennem

Jeg smutter i den lokale og driver uddeleren til vanvid.....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-07-03 19:10

Ps. Fra sædvanligvis pålidelig kilde har jeg netop fået oplyst: Denne kage (Kiwi 300g.) er fast repetoire på pædagogisk semenarium til fredags kaffen !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-07-03 10:43

>Molokyle.

Den korte udgave vedr. Lady Cake er: Laves ikke mere.

Oprindelig var det Karen Wolff, som blev købt af Kjeldsens Småkager, der senere vist nok blev overtaget af Bakkegården, der vist nok hører til konsortiet Fancy Food Groops, som siges at ejes af den pakistanske kioskmafia, som siges at supportes af AP, (du ved). Men den laves ikke mere. (Lady Cake)

Når jeg så frejdigt påstod andet, er det fordi, (kan jeg se nu) at indpakningen og faconen til forveksling ligner Lady Cake's, men altså i virkeligheden er DanCake's Kiwi sag.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-07-03 10:48

>Molokyle.

Jeg glemte div. Smileys.
Her er de.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-03 11:49

Tak skal du ha' for hjælpen ram2. Jeg var også lige ved at få mit mandelhorn galt i halsen ved tanken om fredag eftermiddags kaffe i Sydhavnen; Pæd.Sem., med fodformet kællingesnak bare for, som gratist, at prøvesmage rædslen.

Nu vil jeg iføre mig kokkehue, forklæde og skåneærmer for at jage opskifter på Lady Cake. Så må vi se om jeg derefter kan skaffe indgredienserne uden at være i besiddelse af sprøjtecertifikat.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-07-03 11:57

>Molokyle.

Hvad er livet uden en skærekage? Berettiger til Benzo og Fontex ad. lib.

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-07-03 13:24

Liver ER en skærekage. Man får det i indbydende skiver, men i samme øjeblik man sætter tænderne i det, så viser det sig at krumme, falde fra hinanden, indfedte alt i 10 meters omkreds med skidenbrune afsmidtninger og i det hele taget smage afskyeligt. Samtidig prøver man ihærdigt at se ud som om, man virkelig nyder det

</MOLOKYLE>