/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
begrænsninds kode ???
Fra : tlg666
Vist : 237 gange
2 point
Dato : 28-07-03 23:24

jeg har lige købt en 3510i men den ber om en begrænsnings kode, er der nogen der kan hjælpe mig med den ?

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 29-07-03 00:33

Hej.
Kan du ikke uddybe det lidt?? Hvis det er inden under menuerne hvis samtale pris, takst, osv. Så er det en pin2 kode du skal bruge. Hvis du ikke har den kan du få den ved at kontakte din udbyder (pin2+Puk2)

Kommentar
Fra : mic_mo

Dato : 29-07-03 15:09

Ja det mener jeg også.... Ellers så uddyb dig lige om hvad det er.... Det kan være pga dit abonnement.. Det er sket før..

Kommentar
Fra : klejmer

Dato : 30-07-03 15:24

ja.... prøv at sig om det er fordi at du iikke
ringe ud og sende sms, for så er det nok fordi at du har en begrænsning på så du kun kan ringe for et hvis beløb så du ikke får en for stor regning... så skal ringe ind til dit kunneservice nummer og have den ophævet eller også har du lavet en begrænsning på din tlf. og det kan jeg ikke lige forklare dig hvordan man gør over det her....