/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
MySQL til brugerne
Fra : Ylwen
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 28-07-03 18:01

Jeg har en webserver som jeg bruger sammen med nogle venner. Der er lige kommet MySQL på den og det skal de andre bruger jo også have glæde af. Hvordan gør jeg det muligt?

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 100 point
Dato : 12-01-04 11:48

Du installerer phpMyAdmin, så kan i alle oprette tabeller og tilføje data. Du finder den på http://www.phpmyadmin.net/home_page/

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 12-01-04 17:43

Jeg kører ikke med php på serveren, men jeg har fundet et udemærket klient program som kan klare opgaverne.

Kommentar
Fra : stoons

Dato : 13-01-04 00:52

Har du adgang til MySql...?
Mener du at du vil oprette nye brugere...?

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 13-01-04 07:28

Jeg har med det nye klientprogram MySQL Studio fået adgang til MySQL og her er det nemt at oprette nye databaser og administrerer brugerne og deres rettigheder. Jeg har derfor ikke brug for hjælp længere. Ellers tak.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 13-01-04 09:34

Hvad så med at lukke spørgsmålet så det ikke står åbent.

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 13-01-04 16:54

hvor gør jeg det?

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 14-01-04 09:20

klik på accepter ude til højer over den kommentar du vil give point's

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 14-01-04 13:53

Der er jo ingen af dem jeg vil acceptere, jeg har jo selv løst problemet, ellers var det jo ikke noget problem.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 14-01-04 15:02

Som "Manse9933" skrev i et tidligere stillet spørgsmål! (30104)
Det er bedst at få lukket spørsmålet,fordi at det er surt at gå ind i et spørsmål og lægge en kommentar ind for så at finde ud af at spørsmålet er løst, så føler man sig lidt dum og så er det spild af folk's tid, også selv om du skriver at du har løst spørsmålet selv, vil der være mange der vil gå ind på dit spørsmål for at se om de kan hjælpe dig, men er spørsmålet lukket så er det ude af omløb og folk behøver ikke at spilde tid på det, du kan jo vælge at give point's til den første der har lagt en kommentar ind på spørsmålet,eller som du selv siger trække lod, men at lukke et spørsmålet gør det lidt lettere for alle os kandu nørder, at hjælpe andre kandu nørder,og måske gøre et menneske glad i et 1000'del sekundt og point's er ikke andet end et siffer i toppen af siden, man skal huske på selv om man ikke har fået sit spørsmål besvaret så er der folk der har brugt tid på det alligevel, så en af dem eller alle har gjort sig fortjent til at blive taget alvorlig.

Kommentar
Fra : Ylwen

Dato : 14-01-04 16:01

Du har ret!

Godkendelse af svar
Fra : Ylwen

Dato : 14-01-04 16:02

Tak for svaret wilsonweb. Det var dog ikke noget jeg rigtig kunne bruge, men jeg fandt et andet program der kan klare tingene for mig. Også tak for alle andres svar ;)