/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Diagram til cobra 1046
Fra : tomboy
Vist : 703 gange
20 point
Dato : 27-07-03 23:14

Er der nogen der ved hvilke farve ledninger der går til hvad på en Cobra 1046

Mangler monterings diagram,

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 28-07-03 22:49

er det en bilalarm vi snakker om her?

Kommentar
Fra : tomboy

Dato : 29-07-03 23:00

nej centrallås styrring med fjernbetjening

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 29-07-03 23:13

uha den er tricky der er mange ledninger på et centrallåse relæ hvis du ikke kan skaffe et ledningsdiagram så er der kun udelukkelses metoden tilbage prøv at sætte 12v til dit relæ(sædvanligvis den røde ledning)og monter den lås der skal styre(førerdøren)aktiver den og prøv at måle med en polsøger hvad for andre ledninger der kommer strøm på og noter det hele ned,du kan også prøve at søge på fabrikantens hjemmeside det kan være han kan være behjælpelig.

Kommentar
Fra : tomboy

Dato : 30-07-03 17:03

tak jeg fik et af toyota

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 03-08-03 22:33

lukker du spørgsmålet eller hvad?

Kommentar
Fra : tomboy

Dato : 04-08-03 22:23

nej

Kommentar
Fra : bjsor

Dato : 24-08-03 13:38

Hvilken bil er det du har ?.

Kommentar
Fra : tomboy

Dato : 24-08-03 13:50

totota carina e

Kommentar
Fra : tomboy

Dato : 24-08-03 13:51

toyota carina e

Kommentar
Fra : bjsor

Dato : 24-08-03 21:06

Jeg havde adgang til en række af diagrammer, men desværre var der ikke nogen i mellem...

Hvad hvis du finder et diagram over din bil, og der efter lure af om det ikke er samme ben der bliver brugt på cobra'eren hver gang man montere den i en bil ??...

sagt på en anden måde ...

hvis ledningerne til cobraen altid er de samme der bruges, så er det bare med at finde en partner til den i diagrammet over din bil...

- Det er noget med du har fået et diagram over bilen rite ?.

mvh
Bjsor

Kommentar
Fra : bjsor

Dato : 24-08-03 21:19

Hej igen.

Eventuelt kan du lige tjekke www.taberbarn.dk ud, og smutte ind under downloads -> Biler -> Diagrammer.

Der ligger et par stykker til nogle corolla's, det kan være de kan hjælpe lidt..

mvh
bjsor.

Kommentar
Fra : tomboy

Dato : 25-08-03 16:23

ok det virker

Kommentar
Fra : Bucher.dk

Dato : 14-04-04 10:23

Jeg har fådet fat i det orginale diagram til Cobra 1046 og du kan hente det her..
http://www.bucher.dk/dload.php?action=file&id=2
Det kræver dog at du tilmelder dig mit forum, det er gratis ;)